-
1.
نویسنده : برنواس فری ؛ مترجم : سلطانی فر، محمد ؛ رشیدپور، علی ؛
مجله:پژوهشنامه»تابستان 1387 - شماره 25 (16 صفحه - از 143 تا 158 )
-
2.
نویسنده : رشیدپور، علی ؛
مجله:پژوهشنامه»تابستان 1387 - شماره 25 (34 صفحه - از 39 تا 72 )
-
3.
نویسنده : طلوعی اشلقی، عباس ؛ رشیدپور، علی ؛
مجله:پژوهشنامه»تابستان 1387 - شماره 25 (30 صفحه - از 9 تا 38 )
-
4.
نویسنده : تنهایی راد، هدیه ؛ رشیدپور، علی ؛ نویسنده مسئول : اعتباریان خوراسگانی، اکبر ؛
مجله:سیاست علم و فناوری»پاییز 1399 - شماره 47 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 17 تا 28 )
کلیدواژه ها:کارآفرینیمحصولات فرهنگیکارآفرینی فرهنگیبسترهای موثرکارآفرینی محصولات فرهنگی
-
5.
نویسنده : موسوی، سید محسن ؛ رشیدپور، علی ؛ نویسنده مسئول : ابراهیم زاده دستجردی، رضا ؛
مجله:فرهنگ در دانشگاه اسلامی»تابستان 1401 - شماره 43 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 235 تا 254 )
کلیدواژه ها:کنش ارتباطیارتباطات اثربخششنود موثرآزادمنشینیکسرشتی
-
6.
نویسنده : مسعودینیا، زهرا ؛ رشیدپور، علی ؛ ابراهیمزاده، رضا ؛
مجله:راهبرد اجتماعی فرهنگی»تابستان 1397 - شماره 27 رتبه د (وزارت علوم (36 صفحه - از 103 تا 138 )
کلیدواژه ها:اقتصادفرهنگراهبرداقتصاد فرهنگ
-
7.
نویسنده : کیوانآرا، امیر ؛ رشیدپور، علی ؛ نویسنده مسئول : اعتباریان، اکبر ؛
مجله:چشم انداز مدیریت دولتی»تابستان 1400 - شماره 46 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 105 تا 125 )
کلیدواژه ها:کارکنان خشنودباورمند سازمانیناباورمند سازمانیرفتار فعالانهرفتار منفعلانهرفتار سازمانیکارکنانسازمانرفتارکارکنان سازمانباورهاباورمندیپژوهش
-
8.
نویسنده : یعقوبی راد، فرزانه ؛ کاوسی، اسمعیل ؛ رشیدپور، علی ؛
مجله:خانواده و پژوهش»بهار 1394 - شماره 26 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 87 تا 106 )
کلیدواژه ها:مطالعهدانش آموزانکتابخوانیفرهنگ کتابخوانیکتابمنطقه ٥ شهر تهرانمعلمخانواده
-
9.
نویسنده : محمدوند، نازنین ؛ شاهنوشی، مجتبی ؛ نویسنده مسئول : رشیدپور، علی ؛
مجله:مدیریت فرهنگی»زمستان 1400- شماره 54 رتبه B (دانشگاه آزاد (12 صفحه - از 121 تا 132 )
-
10.
نویسنده : کیوانآرا، امیر ؛ رشیدپور، علی ؛ نویسنده مسئول : اعتباریان خوراسگانی، اکبر ؛
مجله:مدیریت سازمان های دولتی»تابستان 1400 - شماره 35 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 97 تا 112 )
کلیدواژه ها:باورمند سازمانیناباورمند سازمانیرفتار فعالانهرفتار منفعلانهکارکنان ناخشنود