-
1.
نویسنده : یعقوبی راد، فرزانه ؛ کاوسی، اسمعیل ؛ رشیدپور، علی ؛
مجله:خانواده و پژوهش»بهار 1394 - شماره 26 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 87 تا 106 )
کلیدواژه ها:مطالعهدانش آموزانکتابخوانیفرهنگ کتابخوانیکتابمنطقه ٥ شهر تهرانمعلمخانواده
-
2.
نویسنده : رشیدپور، علی ؛ نادری نیا، فرشاد ؛
مجله:مدیریت فرهنگی»تابستان 1389 - شماره 8 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد (10 صفحه - از 41 تا 50 )
-
3.
نویسنده : رشیدپور، علی ؛ اسماعیلی، رضا ؛ گلناری عباسی، محمد ؛
مجله:دانش سیاسی»پاییز و زمستان 1394 - شماره 22 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 75 تا 94 )
کلیدواژه ها:قدرت نرمتهدید نرمجنگ نرمجنگ نرم اعتقادیمقابلة نرمجهاد نرمنایاسلامیروشنگریشیوههای مقابله
-
4.
نویسنده : رشیدپور، علی ؛
مجله:مدیریت فرهنگی»زمستان 1388 - شماره 6 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 55 تا 74 )
کلیدواژه ها:مصرف کالاهای فرهنگیدانش آموزان شاهدکالاهای فرهنگی
-
5.
نویسنده مسئول : رجبی فرجاد، حاجیه ؛ نویسنده : رشیدپور، علی ؛ احمدی، سید جلال ؛
مجله:مطالعات منابع انسانی»زمستان 1391 - شماره 6 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 119 تا 139 )
کلیدواژه ها:کیفیت زندگی کاریتعهد سازمانیتعهد عاطفیتعهد مستمرتعهد هنجاری
-
6.
نویسنده : کورنگ بهشتی، سیامک ؛ رشیدپور، علی ؛ اعتباریان، اکبر ؛ کاووسی، اسماعیل ؛
مجله:تاریخ (دانشگاه آزاد اسلامی واحد محلات)»پاییز 1394 - شماره 38 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد/ISC (27 صفحه - از 49 تا 75 )
کلیدواژه ها:فرهنگقانونقانون گراییحقوق انسان ها
-
7.
نویسنده : حیدری، محمدرضا ؛ رشیدپور، علی ؛ نویسنده مسئول : صادقی ده چشمه، مهرداد ؛
مجله:مطالعات هنر اسلامی»بهار 1402- شماره 49 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 233 تا 254 )
کلیدواژه ها:الگوسازیگردشگری مذهبیهنر تعزیه
-
8.
نویسنده : رحیمی کیا، امین ؛ رشیدپور، علی ؛
مجله:مدیریت فرهنگی»تابستان 1388 - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد (24 صفحه - از 89 تا 112 )
کلیدواژه ها:سرمایه اجتماعیتوسعه فرهنگ یاعتماد و روابط متقابل
-
9.
نویسنده : رویایی، رمضانعلی ؛ رشیدپور، علی ؛
مجله:مدیریت فرهنگی»پاییز 1387، سال دوم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد (16 صفحه - از 15 تا 30 )
کلیدواژه ها:ارزش گذاری کالای فرهنگیقیم تگذاری کالای فرهنگیمد لهای ارزش گذاری