-
1.
نویسنده : حسینی، سعید ؛
مجله:زمانه»آذر 1384 - شماره 39 (5 صفحه - از 63 تا 67 )
-
2.
نویسنده : حسینی، سعید ؛
مجله:پاسدار اسلام»بهمن 1388 - شماره 338 (2 صفحه - از 10 تا 11 )
-
3.
نویسنده : حسینی، سعید ؛ نویسنده مسئول : بازآیی، قاسمعلی ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»بهار 1400 - شماره 49 رتبه B (دانشگاه آزاد (12 صفحه - از 190 تا 201 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریانفناوریهای اطلاعاتسیستم نامنویسی متمرکزسازمان تامین اجتماعیفناوری اطلاعاتسیستم
-
4.
نویسنده : حسینی، سعید ؛ نویسنده مسئول : بازآیی، قاسمعلی ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»مهر 1401 - شماره 23 ISC (14 صفحه - از 54 تا 67 )
کلیدواژه ها:دولت الکترونیککیفیت خدماتسازمان تامین اجتماعیسیستم متمرکز مخاطبان تامین اجتماعیفناوری اطلاعاتخدماتسازمانفناوری اطلاعات و ارتباطات