-
1.
نویسنده : غلامی، مسعود ؛ وظیفه دوست، حسین ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»پاییز 1398 - شماره 43 رتبه B (دانشگاه آزاد (16 صفحه - از 238 تا 253 )
کلیدواژه ها:ایرانقیمتگذاریصنعت هتلداریدرآمد پایدار
-
2.
نویسنده : هلالی فرد، مجید ؛ وظیفه دوست، حسین ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»پاییز 1397 - شماره 39 رتبه B (دانشگاه آزاد (28 صفحه - از 173 تا 200 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریانشرکت مخابراتخدمات اینترنتی
-
3.
نویسنده : وظیفه دوست، حسین ؛ نامجوی، سید مهدی ؛ جاسبی، عبدالله ؛ رادفر، رضا ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»پاییز 1394 - شماره 27 (17 صفحه - از 101 تا 117 )
کلیدواژه ها:عوامل کلیدی موفقیتپروژهپروژه های عمرانیموفقیت و شکست پروژه
-
4.
نویسنده : دولتی، مهین ؛ وظیفه دوست، حسین ؛ عدالتیان شهریاری، جمشید ؛ نویسنده مسئول : حسینی، میرزاحسن ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»زمستان 1399 - شماره 48 رتبه B (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 213 تا 232 )
کلیدواژه ها:تهرانروش آمیختهمدیریت فرآیند کسبوکارشرکتهای خدماتمحورمدیریت فرآیند کسب و کارمحوریمدلطراحیاطلاعاتعملکرد
-
5.
نویسنده : اکبریه، حمید ؛ وظیفه دوست، حسین ؛ صالح اردستانی، عباس ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»بهار 1398 - شماره 41 رتبه B (دانشگاه آزاد (23 صفحه - از 80 تا 102 )
کلیدواژه ها:آینده پژوهیتجارت بین المللدیپلماسی تجـاری
-
6.
نویسنده : سفیدگر، افروز ؛ نویسنده مسئول : وظیفه دوست، حسین ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»پاییز 1399 - شماره 47 رتبه B (دانشگاه آزاد (21 صفحه - از 214 تا 234 )
کلیدواژه ها:ارزش اجتماعیرضایت شغلی کارکنانارزش اقتصادیبرند کارفرماارزش کاربردیارزش توسعهارزش علاقه
-
7.
نویسنده : کوهی، شبنم ؛ وظیفه دوست، حسین ؛ میرابی، وحیدرضا ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»تابستان 1396 - شماره 34 رتبه C (دانشگاه آزاد (17 صفحه - از 101 تا 117 )
کلیدواژه ها:توانمندسازیرضایت مشتریتوانمندسازی روانشناختیهتلهای 5 ستاره