-
1.
نویسنده مسئول : دهقان نیری، محمود ؛ نویسنده : نوبهار، عماد ؛ هادی زاده رئیسی، محمدرضا ؛ تقوی، مهدی ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»تابستان 1401، دوره دوازدهم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 59 تا 83 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریارزش درک شدهسفارش آنلاینقصد خرید مشتری
-
2.
نویسنده : جهانی، مصطفی ؛ نویسنده مسئول : دهقان نیری، محمود ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»پاییز 1402، دوره سیزدهم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 45 تا 74 )
کلیدواژه ها:استراتژیانطباق پذیریبرنامه ریزی استوارآینده چندگانه
-
3.
نویسنده مسئول : دهقان نیری، محمود ؛ نویسنده : آذر، عادل ؛ حداد، رقیه ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»زمستان 1399، دوره دهم - شماره 4 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 81 تا 102 )
کلیدواژه ها:قیمتگذاری پویاکالای فاسدشدنیمدیریت درامدتجدید موجودی