-
1.
نویسنده : جعفری، سلمان ؛ محمدی، علی ؛ آزمون، جواد ؛
مجله:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»زمستان 1394 - شماره 10 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 32 تا 41 )
کلیدواژه ها:شهرستان تبریزارتباطات بازاریابیاسپانسرینگ ورزشیشرکتهای غیر دولتی
-
2.
نویسنده : محمدی، علی ؛ کلاته سیفری، معصومه ؛ فرزان، فرزام ؛ رضوی، سیدمحمدحسین ؛
مجله:پژوهش در ورزش تربیتی»پاییز و زمستان 1396 - شماره 13 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 215 تا 230 )
کلیدواژه ها:الگوی پارادایمیدانشگاه فنی و حرفهاینظریهی داده بنیاد
-
3.
نویسنده : محمدی، علی ؛
مجله:المپیک»پاییز 1389 - شماره 51 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 7 تا 20 )
-
4.
نویسنده : آقا زاده، هاشم ؛ استیری، مهرداد ؛ محمدی، علی ؛
مجله:حرکت»تابستان 1387 - شماره 36 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 129 تا 150 )
کلیدواژه ها:بازاریابیبازاریابی ورزشیموانع توسعهء بازاریابیموانع درونی توسعهء بازاریابی مؤسسههای ورزشی