-
1.
نویسنده : فتحی لیواری، رقیه ؛ صنوبر، ناصر ؛ زارعی متین، حسن ؛ نویسنده مسئول : حمیدی زاده، علی ؛
مجله:مطالعات بین رشته ای دانش راهبردی»تابستان 1398 - شماره 35 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 163 تا 184 )
کلیدواژه ها:اخلاقرهبریسازمانرهبررهبری اخلاقی
-
2.
نویسنده مسئول : صنوبر، ناصر ؛ نویسنده : خانی، سعیده ؛ حق وردی زاده، ابوالفضل ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1399 - شماره 51 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 31 تا 56 )
کلیدواژه ها:رضایت گردشگرانوفاداریحس جمعیتجربه احساسیگردشگرانحسرضایتوفاداری گردشگرانپژوهش
-
3.
نویسنده : صنوبر، ناصر ؛ حیدریان، بهنام ؛
مجله:جامعه شناسی اقتصادی و توسعه»بهار و تابستان 1391، سال اول - شماره 1 (20 صفحه - از 71 تا 90 )
کلیدواژه ها:رویکرد مبتنی بر منابعمسئولیت پذیری اجتماعی شرکت هارویکرد مدیریت ذی نفعانمسئولیتشناساییسازماننظریه
-
4.
نویسنده : حسینی، سیدصمد ؛ صنوبر، ناصر ؛
مجله:جامعه شناسی اقتصادی و توسعه»بهار و تابستان 1398، سال هشتم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم (27 صفحه - از 103 تا 129 )
کلیدواژه ها:تعهد سازمانیرفتار شهروندی سازمانیمدیریت استراتژیک منابع انسانیفعالیتهای منابع انسانی عملکرد بالاانگیزه کار در بخش عمومی
-
5.
نویسنده : صنوبر، ناصر ؛ رحیمی اقدم، صمد ؛
مجله:راهبرد فرهنگ»تابستان 1393- دوره هفتم، شماره 26 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 179 تا 207 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریرفتار شهروندی سازمانیمعنویت محیط کاریمعنویتکارکنانرضایت مشتریانسازمانی
-
6.
نویسنده : حق وردی زاده، ابوالفضل ؛ قاسمی، اکبر ؛ خانی، سعیده ؛ نویسنده مسئول : صنوبر، ناصر ؛
مجله:مطالعات اجتماعی گردشگری»تابستان 1399 - شماره 15 رتبه ج (وزارت علوم (22 صفحه - از 49 تا 70 )
کلیدواژه ها:رضایتازدحام ادراک شدهمقصد شهریحس جمعیازدحامگردشگرانرضایت گردشگرانبازدیدکنندگانبازدیدتبریز