-
1.
تاثیر برنامههای تشویقی صادرات بر عملکرد صادراتی: نقش جذابیتهای بازارهای خارجی و قابلیتهای صادراتی
نویسنده : صنوبر، دکتر ناصر ؛ حسینی، سید صمد ؛ نویسنده مسئول : بهزادنیا، پویا ؛
مجله:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»پاییز 1398 - شماره 6 رتبه ج (وزارت علوم (23 صفحه - از 63 تا 85 )
کلیدواژه ها:برنامههای تشویقی صادراتجذابیتهای بازارهای خارجیقابلیتهای صادراتیعملکرد صادراتی
-
2.
نویسنده مسئول : صنوبر، ناصر ؛ نویسنده : حسینی، سیدصمد ؛ محمدزاده، علی ؛
مجله:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»زمستان 1397 - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم (23 صفحه - از 79 تا 101 )
کلیدواژه ها:تصویر برندارزش ویژه برندرفتار شهروندی برندوفاداری برندکیفیت روابط برندارزش ارتباط
-
3.
نویسنده مسئول : بهزادنیا، پویا ؛ نویسنده : صنوبر، ناصر ؛ حسینی، سید صمد ؛ فضل زاده، کیمیا ؛
مجله:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»تابستان 1399 - شماره 10 (ویژه نامه کرونا و کسب و کار) (19 صفحه - از 53 تا 71 )
کلیدواژه ها:مسئولیت اجتماعیاعتبار برنددلبستگی عاطفی مشتری به برندارزش ویژه برندهای شبکههای اجتماعی