-
1.
نویسنده : جباری، ثریا ؛ معینی کیا، مهدی ؛ زاهد بابلان، عادل ؛ تقوی، حسین ؛
مجله:مطالعات برنامه ریزی آموزشی»پاییز و زمستان 1401 - شماره 22 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 27 تا 37 )
کلیدواژه ها:تربیت معلمروش تحقیق آمیختهدانشگاه فرهنگیاندانشگاه تحول گرا
-
2.
نویسنده : سیدکلان، سیدمحمد ؛ جباری، ثریا ؛ نویسنده مسئول : زاهد بابلان، عادل ؛
مجله:مطالعات آموزشی و آموزشگاهی»بهار 1400 - شماره 26 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 53 تا 79 )
کلیدواژه ها:پویایی محیطکلاس درسشوق یادگیریتاثیر مولداقتدار معلممعلمدانشجویانعلمی
-
3.
نویسنده : مصر آبادی، جواد ؛ زوار، تقی ؛ جباری، ثریا ؛
مجله:آموزش و ارزشیابی»بهار 1394 - شماره 29 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 93 تا 108 )
کلیدواژه ها:شخصیتعاطفه به مدرسهعملکردتحصیلیدانشآموزان منضبط و دارای مشکل انضباطیدانشآموزانانضباطیدانشآموزان منضبطعملکرد تحصیلیپژوهش
-
4.
نویسنده : جباری، ثریا ؛ مصرآبادی، جواد ؛
مجله:نوآوری های آموزشی»بهار 1395 - شماره 57 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 71 تا 84 )
کلیدواژه ها:شخصیتعملکرد تحصیلیعاطفه به مدرسهدانش آموزان منضبطدانش آموزان دارای مشکل انضباطیدانشآموزانانضباطیپژوهشمعلمان
-
5.
نویسنده : فرخی، نور علی ؛ حرفه دوست، منصور ؛ محمد جانی، هیوا ؛ جباری، ثریا ؛ رعایی، فرزانه ؛
مجله:اندازه گیری تربیتی»زمستان 1393 - شماره 18 ISC (22 صفحه - از 157 تا 178 )
کلیدواژه ها:باورهای کارآمدی تدریس ریاضیمدل های چندارزشی نظریه سوال-پاسخمدل اعتبار پارهای تعمیم یافته