-
1.
تدوین و اعتباریابی بستۀ آموزشی مدرسهمحور مبتنی بر تئوری انتخاب و تعیین اثربخشی آن بر سرزندگی تحصیلی
نویسنده : خاکسار، مریم ؛ درتاج، فریبرز ؛ ابراهیمی قوام آبادی، صغری ؛ سعدی پور، اسماعیل ؛
مجله:مطالعات روانشناسی تربیتی»پاییز 1397 - شماره 31 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 111 تا 144 )
کلیدواژه ها:مدرسهمحوربسته آموزشیسرزندگی تحصیلیتئوری انتخات
-
2.
نویسنده : فلسفی نژاد، محمد رضا ؛ عزیزی ابرقوئی، محسن ؛ ابراهیمی قوام آبادی، صغری ؛ درتاج، فریبرز ؛
مجله:فرهنگ مشاوره و روان درمانی»زمستان 1394 - شماره 24 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 1 تا 27 )
کلیدواژه ها:خودکارآمدیحمایت اجتماعیفرسودگی تحصیلیکمالگرایی ناسازگارانهدانشجویانمدل