-
1.
نویسنده : ادیب پور، محمدرضا ؛ فردوسی، شهرام ؛ مشبکی، اصغر ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1397 - شماره 28 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 21 تا 35 )
کلیدواژه ها:نام تجاری مادرتوسعة نام تجاریعوامل موثر بر توسعة نام تجاری
نویسنده : ادیب پور، محمدرضا ؛ فردوسی، شهرام ؛ مشبکی، اصغر ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1397 - شماره 28 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 21 تا 35 )
کلیدواژه ها:نام تجاری مادرتوسعة نام تجاریعوامل موثر بر توسعة نام تجاری