-
1.
نویسنده : موسیزاده مقدم، حدیث ؛ ارجمندنیا، علیاکبر ؛ افروز، غلامعلی ؛ غباریبناب، باقر ؛
مجله:توانبخشی»تابستان 1398 - شماره 79 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 177 تا 189 )
کلیدواژه ها:توجهحافظه کاریتوانبخشی شناختیاختلال بیشفعالی کمبود توجه
-
2.
نویسنده : گندمی، زینب ؛ افروز، دکتر غلامعلی ؛ نویسنده مسئول : ارجمندنیا، دکتر علی اکبر ؛
مجله:پژوهش های کاربردی روان شناختی»بهار 1400، سال دوازدهم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 207 تا 226 )
کلیدواژه ها:کارکردهای اجراییرفتاریتوانبخشی شناختیدانش آموزان دیرآموزحافظۀ فعالتوانبخشی شناختیکودکانآزمونتمرینات
-
3.
نویسنده : موسی زاده مقدم، حدیث ؛ ارجمندنیا، علی اکبر ؛ افروز، غلامعلی ؛ غباری بناب، باقر ؛
مجله:توانمند سازی کودکان استثنایی»تابستان 1397، دوره نهم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 99 تا 110 )
کلیدواژه ها:حافظه فعالتوانبخشی شناختیحافظه آیندهنگراختلال کاستی توجه بیشفعالی
-
4.
نویسنده مسئول : موسیزاده مقدم، حدیث ؛ نویسنده : ارجمندنیا، علی اکبر ؛ افروز، غلامعلی ؛ غباری بناب، باقر ؛
مجله:سلامت روان کودک»زمستان 1399، دوره هفتم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت بهداشت/ISC (12 صفحه - از 251 تا 262 )
کلیدواژه ها:میزان توجهتوانبخشی شناختیاختلال نارسایی توجه/ فزونکنشیحافظه آیندهنگر
-
5.
نویسنده : گندمی، زینب ؛ افروز، غلامعلی ؛ نویسنده مسئول : ارجمندنیا، علی اکبر ؛
مجله:روانشناسی و روانپزشکی شناخت»مهر و آبان ۱۳۹۹، سال هفتم - شماره 4 ISC (12 صفحه - از 123 تا 134 )
کلیدواژه ها:کارکرد اجراییعملکرد شناختیتوانبخشی شناختیدانشآموزان دیرآموز