-
1.
نویسنده مسئول : نعلچی کاشی، علیرضا ؛ نویسنده : رسولیان، محسن ؛ بوجاری، حسین ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»بهار 1391 - شماره 8 (10 صفحه - از 47 تا 56 )
کلیدواژه ها:کیفیت درک شدهمنحصر به فرد بودنفرایند خریدارزش احساسیرفتار مصرف کنندهبرند
نویسنده مسئول : نعلچی کاشی، علیرضا ؛ نویسنده : رسولیان، محسن ؛ بوجاری، حسین ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»بهار 1391 - شماره 8 (10 صفحه - از 47 تا 56 )
کلیدواژه ها:کیفیت درک شدهمنحصر به فرد بودنفرایند خریدارزش احساسیرفتار مصرف کنندهبرند