-
1.
نویسنده : جعفرپور، محمود ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر1400 - شماره 107 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 39 تا 62 )
کلیدواژه ها:بخش خصوصیواگذاریاصل 44 قانون اساسیبنگاه دولتیخصوصیسازی
-
2.
نویسنده : جعفر پور، محمود ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1391 - شماره 7 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 20 تا 53 )
کلیدواژه ها:ديدگاه مبتني بر منابعسرمايه ناملموسسرمايه دانشي- انسانيسرمايه اطلاعاتيقابليتهاي بازاريابيسرمایهکارکنانعملکردمزیت رقابتیسرمایه اجتماعی
-
3.
نویسنده : آماده، حمید ؛ جعفر پور، محمود ؛
مجله:دانش حسابرسی»پاییز 1386 - شماره 23 ISC (14 صفحه - از 56 تا 69 )
-
4.
نویسنده : جعفر پور، محمود ؛ فیاضی، مرتضی ؛
مجله:تدبیر»دی 1388 - شماره 212 (1 صفحه - از 86 تا 86 )
-
5.
نویسنده : جعفر پور، محمود ؛ بهرام زاده، محمد مهدی ؛
مجله:مطالعات مدیریت صنعتی»زمستان 1389 - شماره 19 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 97 تا 124 )
کلیدواژه ها:سهولت استفاده درک شدهشرکت های کوچک و متوسطتجارت الکترونیکی بین بنگاهیسودمندی درک شدهتجارت الکترونیکفناوری اطلاعاتپذیرش تجارت الکترونیکبنگاههای کوچک و متوسطICTفناوری اطلاعات و ارتباطاتفناوری
-
6.
نویسنده : شعری، صابر ؛ جعفر پور، محمود ؛
مجله:دانش حسابرسی»زمستان 1385 - شماره 21 ISC (8 صفحه - از 26 تا 33 )
-
7.
نویسنده : جعفر پور، محمود ؛ صحت، سعید ؛
مجله:پژوهش نامه مدیریت تحول»پاییز و زمستان 1391 - شماره 8 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 71 تا 91 )
کلیدواژه ها:تعهد عاطفیعدالت سازمانیتعهد هنجاریتعهد تکلیفیمقاومت فردی
-
8.
نویسنده : افجه، سید علی اکبر ؛ نقی پورفر، ولی الله ؛ جعفر پور، محمود ؛
مجله:مطالعات راهبردی بسیج»بهار 1393 - شماره 62 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 33 تا 56 )
کلیدواژه ها:مدیریت اسلامیعلم دینیاجتهادیروش شناسی علوم قرآنیرویکرداستنباطیمدلاستخراجقرآنپژوهشاسلامیعلم
-
9.
نویسنده : جعفر پور، محمود ؛ سلیمانی، داود ؛
مجله:مطالعات راهبردی بسیج»زمستان 1389 - شماره 49 ISC (34 صفحه - از 123 تا 156 )
کلیدواژه ها:فرهنگاشتغالکارآفرینیفناوریبسیجکارآفرینی سازمانیسازمان بسیجراهبردیمدیریتکار
-
10.
نویسنده : جعفر پور، محمود ؛ بهرام زاده، محمد مهدی ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1391 - شماره 54 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 31 تا 48 )
کلیدواژه ها:دیدگاه مبتنی بر منابعانسانیقابلیتهای بازاریابیسرمایه اطلاعاتیسرمایه ناملموسسرمایه دانشی