-
1.
بررسی و مقایسه تأثیر چگونگی طرح پرسش شفاهی کلاسی بر یادگیری درس ریاضی و علاقه دانش آموزان به این درس
نویسنده : رشید، خسرو ؛ یعقوبی، ابوالقاسم ؛ کرد نوقابی، رسول ؛
مجله:روانشناسی تربیتی»زمستان 1390 - شماره 22 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 125 تا 154 )
کلیدواژه ها:علاقهآموزش ریاضیپرسش شفاهیپرسش کلاسییادگییرپرسشدانشآموزاندانشآموزگارانبازخورددرس ریاضی
-
2.
نویسنده : یعقوبی، ابوالقاسم ؛ قلائی، بهروز ؛ رشید، خسرو ؛ کرد نوقابی، رسول ؛
مجله:روانشناسی تربیتی»پاییز 1394 - شماره 37 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 161 تا 185 )
کلیدواژه ها:کمال گراییخودکارآمدی تحصیلیتعللورزی کلیتاخیر اندازیخود تنظیم گری تحصیلیتعلل ورزی تحصیلیخودتنظیمیپرسشنامه
-
3.
نویسنده : کوچکی، عاشورمحمد ؛ کرد نوقابی، رسول ؛ درتاج، فریبرز ؛ بیانی، علی اصغر ؛
مجله:روانشناسی تربیتی»بهار 1385 - شماره 3 ISC (26 صفحه - از 121 تا 146 )
کلیدواژه ها:بهداشت روانیعملکرد تحصیلیمهارتهای اجتماعیابراز وجودآموزشسلامت روانیآموزش مهارتهای اجتماعیدانشآموزان
-
4.
نویسنده : کرد نوقابی، رسول ؛ سیف، علی اکبر ؛
مجله:روانشناسی تربیتی»زمستان 1384 - شماره 2 ISC (22 صفحه - از 13 تا 34 )
کلیدواژه ها:یادگیریدانش معلمموضوع تدریسنحوه بیان مطالبمعلمدانشآموزانارزشیابیاسمیتاصطلاحات مبهمپیشرفت تحصیلی دانشآموزان