-
1.
نویسنده : کدیور، پروین ؛ فرزاد، ولی اله ؛ دستا، مهدی ؛
مجله:روانشناسی تربیتی»بهار 1391 - شماره 23 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 95 تا 116 )
کلیدواژه ها:راهبردهای خودتنظیمیاهداف پیشرفتحل مساله ریاضی .عملکردعملکـردفراشناختیانگیزشیاهـدافاهداف
-
2.
نویسنده مسئول : کدیور، پروین ؛ نویسنده : چراغی خواه، زهرا ؛ حسن آبادی، حمیدرضا ؛ عربزاده، مهدی ؛
مجله:روانشناسی تربیتی»تابستان 1401 - شماره 64 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 8 تا 31 )
کلیدواژه ها:تغییر مفهومیهیجان معرفتیمتن توضیحیمتن تکذیبیمتن تکمیلیمتناطلاعاتهیجاندانشدانشآموزانتکمیلیدما
-
3.
نویسنده : عالی، آمنه ؛ سیف، علی اکبر ؛ کدیور، پروین ؛ دلاور، علی ؛
مجله:روانشناسی تربیتی»زمستان 1393 - شماره 34 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 1 تا 22 )
کلیدواژه ها:تفکریادگیرینوشتن برای یادگیریWTLتکالیف کوتاه نوشتاریمقاله نویسی تحلیلیآموزشدانشجویاندانشنوشتنآزموننوشتاری
-
4.
نویسنده : جلیل نصرآباد سفلی، کرامت الله ؛ صرامی، غلامرضا ؛ نویسنده مسئول : کدیور، پروین ؛
مجله:روانشناسی تربیتی»پاییز 1399 - شماره 57 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 97 تا 118 )
کلیدواژه ها:سبک های اسنادیسبک های دلبستگیپیشرفتتحصیلیخودکار آمدیخودکار آمدی
-
5.
نویسنده : امامقلی وند، فاطمه ؛ کدیور، پروین ؛ شریفی، حسن پاشا ؛
مجله:روانشناسی تربیتی»تابستان 1398 - شماره 52 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 155 تا 181 )
کلیدواژه ها:خلاقیتشادکامیجو مدرسهدرگیری تحصیلیشایستگی هیجانی– اجتماعی دانشآموز