-
1.
نویسنده : طولابی نژاد، مهرشاد ؛ فراهانی، حسین ؛ پیرایش، رضا ؛
مجله:فضای جغرافیایی»تابستان 1394 - شماره 50 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 19 تا 38 )
کلیدواژه ها:رفاهتوسعه روستاییخانوارهای روستایییارانهدهستان جایدر
-
2.
نویسنده : پیرایش، رضا ؛ منصوری، مرتضی ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»بهار 1395 - شماره 121 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 47 تا 60 )
کلیدواژه ها:بورس اوراق بهاداررتبه بندیعوامل کلیدیشرکتهای بیمه ایبیمهبورس اوراق بهادار تهرانشاخصارزش افزودة اقتصادی
-
3.
نویسنده : پهلوانی، معصومه ؛ پیرایش، رضا ؛ علیپور، وحیده ؛ باشکوه، محمد ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»پاییز و زمستان 1389 - شماره 5 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 17 تا 34 )
کلیدواژه ها:فرهنگ سازمانیساختار سازمانیارتباطاتاعتمادبه اشتراکگذاری دانشاطلاعاتاشتراکگذاری دانشدانشکارکنانسازمانپژوهش
-
4.
نویسنده : پیرایش، رضا ؛ باشکوه، محمد ؛ پهلوانی قمی، معصومه ؛ علیپور، وحیده ؛
مجله:مدیریت دولتی»بهار و تابستان 1389، دوره دوم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 39 تا 54 )
کلیدواژه ها:عملکردیادگیری سازمانیفرآیندهای یادگیری
-
5.
نویسنده : دین محمدی، مصطفی ؛ پیرایش، رضا ؛ داداشی، آرش ؛
مجله:تحقیقات اقتصادی»بهار 1393 - شماره 106 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 45 تا 68 )
کلیدواژه ها:الگوریتم ژنتیکمدل مارکویتزبهینهسازی سبد سهامشبکۀ عصبی
-
6.
نویسنده : عظیمی، حسین ؛ گودرزی، غلامرضا ؛ انصاری، محمداسماعیل ؛ پیرایش، رضا ؛ عبدی زرین، سهراب ؛
مجله:اندیشه مدیریت راهبردی»بهار و تابستان 1390 - شماره 9 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 169 تا 200 )
کلیدواژه ها:تحلیل عاملیپرسشنامهسازمان های دولتینگرش شغلی و سازمانیپرسش نامهسازمانهاي دولتيکارکنانشغلیکارکنان دولتطراحینگرش کارکنانحقوق
-
7.
نویسنده : قادری، اقبال ؛ مقصودی، کیهان ؛ پیرایش، رضا ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1393 - شماره19 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (42 صفحه - از 195 تا 236 )
کلیدواژه ها:کارت امتیازی متوازنارتباطات استراتژیکنقشة استراتژیکشرکت گاز استان کردستان
-
8.
نویسنده : پیرایش، رضا ؛ علیپور، وحیده ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1391، دوره چهارم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 1 تا 18 )
کلیدواژه ها:بررسی تطبیقیهوش رقابتیبانکهای دولتی و خصوصیاثربخشی بازاریابی