-
1.
نویسنده : تقی پور، اکرم ؛ خندان، محمد ؛ عبدالحمید، مهدی ؛ نویسنده مسئول : اسمعیلی گیوی، محمدرضا ؛
مجله:پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی»پاییز و زمستان 1401، سال دوازدهم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 279 تا 301 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتکتابخانه عمومیمدل کانورضایت کاربرانتحلیل عملکرد تاثیر نامتقارن
-
2.
نویسنده : کیان راد، زهرا ؛ محبوب، سیامک ؛ اسمعیلی گیوی، محمدرضا ؛ نویسنده مسئول : فهیم نیا، فاطمه ؛
مجله:پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی»بهار و تابستان 1402، سال سیزدهم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 164 تا 185 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانشمدلسازی ساختاری تفسیریاستقرار مدیریت دانشروش تاپسیسنهاد کتابخانههای عمومی کشور