-
1.
نویسنده : مردمی، کریم ؛ قمری، حسام ؛
مجله:مدیریت شهری و روستایی»پاییز و زمستان 1391 - شماره 30 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 39 تا 52 )
کلیدواژه ها:ایستگاه متروعوامل تاثیرگذاررضایتمندی کاربرانسفر با متروسنجش اولویت
-
2.
نویسنده : نواح، عبدالرضا ؛ مقتدایی، فاطمه ؛ فاضلی، عبدالله ؛
مجله:مطالعات کتابداری و علم اطلاعات»بهار 1395 - شماره 17 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 95 تا 110 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتکتابخانه های عمومی لرستانرضایتمندی کاربرانابزار سروپرف
-
3.
نویسنده : رجائی، بهاره ؛ قبادیان، وحید ؛ نویسنده مسئول : گلابچی، محمود ؛
مجله:معماری و شهرسازی آرمانشهر»زمستان 1399 - شماره 33 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 121 تا 136 )
کلیدواژه ها:دانشگاه شیرازرضایتمندی کاربرانارزیابی پس از بهرهبرداریفضاهای باز پردیس
-
4.
نویسنده : محمدی، مهدی ؛ رستمی، فاطمه ؛ طالعی، عبدالحسین ؛ زارعی، عیسی ؛
مجله:کتابداری و اطلاع رسانی»زمستان 1395 - شماره 76 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 30 تا 56 )
کلیدواژه ها:خدمات اطلاعاتیکتابخانه هانسخه های خطیرضایتمندی کاربران