-
1.
نویسنده : احمدی چهره برق، سیاوش ؛ صناعی، کامبیز ؛ اسماعیل پور، حسن ؛ نویسنده مسئول : مشبکی، اصغر ؛
مجله:خط مشی گذاری عمومی در مدیریت»تابستان 1401- شماره 46 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (20 صفحه - از 133 تا 152 )
کلیدواژه ها:رویکرد ترکیبیخرید اینترنتیقصد خریدداده بنیادواژگان کلیدی: خط مشیاعتماد به برند آنلاین
-
2.
نویسنده : حجتي كوشالي، زهرا ؛ روستا، عليرضا ؛ نویسنده مسئول : اميني خوزاني، محسن ؛
مجله:رهیافتهای نوین مدیریت جهادی و حکمرانی اسلامی»پاییز 1401 - شماره 7 رتبه A (دانشگاه آزاد (23 صفحه - از 38 تا 60 )
کلیدواژه ها:اعتماد در فضای حکمرانی اسلامیفعالیت های رسانه های اجتماعیرضایت از تجارت الکترونیکقصد خرید
-
3.
نویسنده مسئول : نسیمی، محمد علی ؛ نویسنده : پالی، سمیرا ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»پاییز 1400، سال شانزدهم - شماره 52 رتبه A (دانشگاه آزاد (26 صفحه - از 41 تا 66 )
کلیدواژه ها:مصرفگراییقصد خریداعتماد به برندادراکات اخلاقیهویتپذیری مصرفکننده از سازمان
-
4.
نویسنده : مشبکی اصفهانی، اصغر ؛ طهماسبی، داریوش ؛ نویسنده مسئول : عابدینی، علی ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»پاییز 1400، سال شانزدهم - شماره 52 رتبه A (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 21 تا 40 )
کلیدواژه ها:سفرقصد خریدارزشهای لاکچریتصویر غذانگرش مشتریان
-
5.
نویسنده : مهرانی، هرمز ؛ صادقی، منصوره ؛ صفدری، مجید ؛
مجله:پژوهش اجتماعی»پاییز 1396 - شماره 36 رتبه A (دانشگاه آزاد (21 صفحه - از 134 تا 154 )
کلیدواژه ها:دانشگاه آزاد اسلامیتصویر برندقصد خریدتبلیغات شفاهی الکترونیکی