ملخص الجهاز:
"همین تصویرگر در کتاب رؤیای بن Bens Dream به منظور تکیه بر مفاهیم بصری از خطوط سیاه در زمینهء سفید و خطوط سفید در زمینهء سیاه استفاده کرده است و برای ایجاد بافت در طول خطوط،زوایا و انحناها،دگرگونیهایی پدید آورده.
جانسون به منظور نشان دادن درون مایه اندوه داستان زیبای لنورلوک Lenor Look ،که براساس خاطرات دوران کودکی که توسط مادربزرگ چینی مهاجرش برای او نقل شده،نوشته شده،از پاستل و آبرنگ و طراحی ملایمی با مداد،استفاده کرده است.
در کتاب دانههای برف Snow Flakes Bently ژاکلین بریگز مارتین Jacqueline riggs Martin ،در بیوگرافی ویلیام بنتلی William ently مانند عکاس رویدادهای طبیعی رفتار کرده و ماری آزاریان Mary Azarian به وسیلهء تکههایی از چوب که آنها را رنگ کرده،حالتی پدید آورده که متناسب با داستانی است که در پایانهء سدهء نوزدهم در حومهء شهر ورمن Vermaont اتفاق افتاده و به خوبی توانسته منظور نویسنده را بیان کند.
زمانی که او خانهء ژاپنی والدینش را ترک میگوید و زندگی مستقل و پر نشاط خود را به روش مردم غرب آغاز میکند،تصویرگر از تضاد رنگهای روشن و شاد استفاده کرده است.
در کتاب نگاه به پایین Looking Down استیو جنکینز Steve Jenkins نشان میدهد که پرسپکتیو همه چیز است و آن را با نمایش آنچه را که فضانوردان و اخترشناسان بر روی زمین و هنگام سفر فضایی خود میبینند،بیان میدارد و تصویرگر به تدریج نگاه بیننده را نزدیکتر و نزدیکتر میآورد.
تامی پائولا در کتاب استرگا نونا:داستان خودش Strega Nona:Her Story با استفاده از یک خط سیاه ضخیم شکلهایی توانمند خلق کرده است."