ملخص الجهاز:
"تقریبا همهی فصلهای نمایش براساس همین اطلاعات و گزارشها پرداخت شدهاند و حتی جزییات برخی وقایع مستند را هم میتوان در نمایش پیدا کرد؛«چو سونگ هویی»دانشجوی مهاجر کرهای دانشگاه ویرجینیا تک،پس از به قتل رساندن یک دختر و پسر دانشجو به اداره پست میرود و فیلم ویدئویی که در آن مانیفست خود را بیان کرده است را برای شبکه خبری NBC ارسال میکند.
؟؟؟ رحمانیان نمایشاش را با حمله گروهی از بازیسازان در لباس سربازهای آمریکایی به تماشاگر آغاز میکند؛در ادامه نیز این گروه سربازان-نمایندگان جامعه آمریکایی-در بستر رویدادها و اتفاقات و حتی در ساختار دیداری و طراحی حرکتها،در مقابل قهرمان قرار میگیرند و مجموعه اتفاقات نمایش نیز در قالب تهاجمهای مکرر این گروه به فرد پرداخت شدهاند.
این فضای گروتسکوار میانی،نقطه چرخش و تغییر شخصیت قهرمان از بالقوگی و تقویت فردگرایی خطرناک او در نتیجه حملههای مداوم جامعه است و بلافاصله بعد از آن«چو»که از یک دانشجوی کرهای ساکن در آمریکا تبدیل به«هملت»و ؟؟؟ سؤالها و تردیدهایش شده به لباس مکبث در میآید و با کمک گروه بازیسازان یا همکلاسیهایش در اجرای نمایش « Mackbeth in cun Shop »کاملا مسلح میشود.
«محمد رحمانیان»با تلفیق برخی از شیوههای نمایشی ایرانی و بیشتر از همه آنها قراردادهای آزاد تعزیه و یک قرارداد بزرگ(بازیسازی توسط بازیگران که ؟؟؟ در ابتدای هر تابلو با اعلام رویدادگاه به آن تأکید میشود)در ابتدای نمایش این امکان را برای اجرایش فراهم آورده که در خلق رویدادهای مختلف آزاد باشد و به راحتی بتواند موقعیتها را در کنار تصاویر و کنشها را در کنار حدس و گمانها و سؤالها قرار دهد."