ملخص الجهاز:
"تاسیس دستگاه اجرایی مناسب برای تنظیم فعالیت انحصارهای خصوصی شده و رتل و فتق شکایات مصرفکنندگان از این نوع اقدامات محسوب ضمیمه شماره سه رهیافت خصوصیسازی چند مسیره (Multi-track) لهستان برنامه خصوصیسازی لهستان،برای جلب حمایت عامه مردم به طور کلی و کارکنان شرکتهای در شرف خصوصیسازی بهطور اخص(که مدعی مالکیت شرکتهای مذکور هستند)نیازمند است که برنامههای خود را در یک چارچوب سیاسی دمکراتیک انجام دهد.
اطلاعات و کانالهای ارتباطی به وسیله شفافیت،گسترش اطلاعات و افزایش شناخت عمومی نسبت به ضمیمه شماره چهار استراتژی خصوصیسازی مراکش استراتژی خصوصیسازی مراکش از مجموعهای عناصر تشکیل شده است که عبارتند از: 1)جلب اعتماد و ایجاد اعتبار نسبت به فرایندهای خصوصیسازی از طریق آموزش همگانی و فعالیتهای تبلیغاتی و با تکیه بر آن دسته از بنگاههای اقتصادی دولتی که عملا یا بالقوه سودآور میباشند و از نظر حقوقی به صورت سهامی اداره میشوند و دارای نقش بسیار مهم اقتصادی (اما فاقد نقش مهم در خدمات عمومی)هستند و از مدتها قبل در معرض خصوصیسازی قرار گرفتهاند.
اجرای برنامههایی با هدف کاهش مسایل و مشکلات اضافی-مانند توافق درباره حفظ سطح فعلی اشتغال برای یک دوره زمانی معین، اجرای طرحهای بازآموزی یا تاسیس صندوقهای توسعه بنگاههای اقتصادی بسیار کوچک-بایستی به صورت همهجانبهای مورد ضمیمه شماره شش ایجاد ارتباط برای خصوصیسازی در سریلانکا و مالزی کشور سریلانکا در اجرای فعالیتهای ارتباطی مربوط به خصوصیسازی از سه نوع رسانه(تلویزیون،رادیو و مطبوعات)به شرح زیر استفاده کرده است: -تلویزیون:پخش برنامههای تلویزیونی مشتمل بر بحث و گفتگو پیرامون خصوصیسازی."