ملخص الجهاز:
"کار این گروه بیشتر Performance Art بود.
خیلی وقتها مخاطبهای تئاتر من فکر میکنند که من فی البداهه کار میکنم.
شاید دلیل این که سبک من مال من است،این است که آکادمیک تئاتر کار نکردهام و درساش را هم نخواندهام.
ب. م:این شخصیت مؤلف چگونه شکل گرفت؟ فکر میکنم در شروع به خاطر یک جور معصومیت بود.
آ. ن:متنی را مختص اجرا در ایران ننوشتهاید؟ جدیدا روی متنی کار میکنم به نام پنجرهها که تازه تمام شده و خیلی همهیجان زده هستم.
در نقش ایوان بازی شما لایههایی به نقش اضافه کرده بود که در خود نمایش نامهء یا سمینارضا نبود.
همان طور که جنس کمدی بازی شما در نمایش تقصیر با نمایش شام آخر خیلی متفاوت است.
خیلی خوب متوجه شد که من به چه فضایی برای درآوردن این نقش احتیاج دارم.
یکی دیگر از عوامل موفقیت این تله تئاتر،کارگردان تلویزیونی آن آقای امیرپور بود.
ب. م:فکر میکنم که خود نقش هم جا برای کار زیاد داشته.
ب. م:این در انتخاب مدل بازیگری شما هم در نقش نکراسف کاملا مشهود است.
زمانی که خود ژرژ هستید بازیتان درونیتر است تا زمانی که ژرژ آدمهای دیگر میشود،بازی شما هم بیرونیتر و اغراقشده تر میشود.
آ. ن:شما به عنوان یک کارگردان،چه قدر معتقدید که باید جنس بازیها یکی باشد؟اگر آن بازیهای ناهماهنگ در کل اثر به یک هماهنگی جدید برسد چه؟ من شخصا به عنوان یک کارگردان،سلیقهام این است که بازیها هماهنگ باشد.
چون مثل گذشته بیجواب نمانده و در خیلی از لایهها دارد جواب میگیرد و این یک موفقیت است."