الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 81 |
اقتصاد 6 |
علوم اجتماعی 3 |
حسابداری 2 |
اخلاق 2 |
علوم سیاسی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 95 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 45 |
ب 23 |
الف 5 |
العلمية - النشرية 3 |
-
1.
كاتب مسؤول : عزیزی، شهریار ؛ مؤلف : شرفی، محمدمهدی ؛ آزمایش فرد، هما ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»پاییز 1402 - شماره 23 التصنيف ب (Ministry of Science (21 صفحة - من 199 إلی 219 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندهویت برندادراکنشانهشناسیمسکات
-
2.
كاتب مسؤول : عزیزی، شهریار ؛ مؤلف : قرشی، صالح ؛ عیوضی نژاد، سلمان ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1402، دوره دهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 128 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:مقایسه اجتماعیپشیمانی پس از خریدمنابع پشیمانیواکنشهای مشتریپشیمانیمشتریارزیابیمصرفکنندهسناریو
-
3.
مؤلف : غلامرضا تهرانی، ابوالقاسم ؛ محبی، سراج الدین ؛ عزیزی، شهریار ؛ كاتب مسؤول : اسداله، هوشنگ ؛
مجلة:پژوهش های اخلاقی»بهار 1402 - شماره 51 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 71 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندتجربه حسی برنددلبستگی شناختیعاطفی و رفتاری مشتریمشتریبرنـدارزش ویژهبـهعاطفی
-
4.
كاتب مسؤول : عزیزی، شهریار ؛ مؤلف : آزمایش فرد، هما ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»بهمن و اسفند 1401- شماره 117 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 119 إلی 137 )
الکلمات المفتاحية:نظریههای بازاریابیمسیر نظریهرفتار مصرفکننده
-
5.
كاتب مسؤول : عزیزی، شهریار ؛ مؤلف : عاشوری، راحله ؛ عیوضی نژاد، سلمان ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»زمستان 1401، دوره بیست و ششم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 28 إلی 51 )
الکلمات المفتاحية:نشانهشناسیمعنای ضمنیبرند ملیمحصولات لبنی سنتیمعنای صریحمحصولاطلاعاتنشانهمحصولات لبنیسنتیبرچسبرنگپیاممصرفکنندگانپژوهش
-
6.
مؤلف : پرچمی سرقین، مریم ؛ صادق، محمدهادی ؛ کیماسی، مسعود ؛ عزیزی، شهریار ؛ كاتب مسؤول : اسفیدانی، محمدرحیم ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1401 - شماره 30 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 115 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:اتحاد برنداتحاد ترفیعروش مرور نظاممند ادبیاتچارچوب انتخاب شریکهـا
-
7.
مؤلف : فتحی، عاطفه ؛ قره چه، منیژه ؛ كاتب مسؤول : عزیزی، شهریار ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»تابستان 1401- شماره 50 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 105 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:ذینفعانفراترکیبتئوری علامت دهیعلامت دهی موثرآمیخته علامت دهیعلامتاطلاعاتذی نفعانذینفعارسالکیفیتپژوهشنظریه ذی نفعانذی نفعان داخلیمحصول
-
8.
مؤلف : العجی، حسان ؛ عزیزی، شهریار ؛ كاتب مسؤول : حاجی پور، بهمن ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»بهار 1401- شماره 49 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 1 إلی 17 )
الکلمات المفتاحية:سوریهگردشگرینظریه داده بنیادبرند ملیبازآفرینی برندبرندسازیبرندسازی ملی
-
9.
مؤلف : عزیزی، شهریار ؛ راد، فاطمه ؛ نیک آئین، آرزو ؛ ابوالفضلی، ابوالفضل ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1401 - شماره 37 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 1 إلی 23 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل محتوای کیفیصنعت داروگزارش فعالیت هیئت مدیرهبرنامههای آتی
-
10.
كاتب مسؤول : عزیزی، شهریار ؛ مؤلف : خرم شاهی، روشنک ؛ عیوضی نژاد، سلمان ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»زمستان 1400 ، دوره یازدهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 93 إلی 111 )
الکلمات المفتاحية:ویژگیهای فردیاعتماد به فروشندهنظریه تشابهتحلیل همزمان