الموضوع (عدد المقال) |
---|
علوم تربیتی 17 |
مدیریت 12 |
میان رشته ای 6 |
روانشناسی 5 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 2 |
علوم اجتماعی 2 |
علوم سیاسی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 45 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 15 |
العلمية - البحثية 15 |
الف 3 |
د 1 |
-
1.
كاتب مسؤول : نارنجی ثانی، فاطمه ؛ مؤلف : شاه حسینی، محمد علی ؛ غفرانی، عاطفه ؛
مجلة:فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی»تابستان 1402 - شماره 52 التصنيف A (Azad University/ISC (21 صفحة - من 132 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:دانشگاهرویکرد ترکیبیمرور نظاممندنظام یاددهی-یادگیریاطلاعاتیادگیری ترکیبیپژوهشدانشBlended Learningدانشجویان
-
2.
كاتب مسؤول : نارنجی ثانی، فاطمه ؛ مؤلف : شامرادی، زهرا ؛
مجلة:مدیریت و برنامه ریزی در نظامهای آموزشی»پاییز و زمستان 1401 - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 256 إلی 282 )
الکلمات المفتاحية:اثربخشیمحیط الکترونیکینظام آموزش عالییادگیری همراه
-
3.
مؤلف : کرامتی، محمدرضا ؛ مبین رهنی، یاسمن ؛ كاتب مسؤول : نارنجی ثانی، فاطمه ؛
مجلة:پژوهش در برنامه ریزی درسی»تابستان 1401 - شماره 73 التصنيف A (Azad University/ISC (23 صفحة - من 26 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:نظام آموزش عالیمرور نظاممندیادگیری همراهاطلاعاتآموزشEducationدانشجویانپژوهشیاددهی
-
4.
كاتب مسؤول : ابیلی، خدایار ؛ مؤلف : مصطفوی، زینب السادات ؛ نارنجی ثانی، فاطمه ؛ شاه حسینی، محمد علی ؛
مجلة:مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی»زمستان 1400 - شماره 36 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 83 إلی 99 )
الکلمات المفتاحية:اعتباربخشیپژوهش کیفیآموزش عالی الکترونیکیفرایند یاددهی-یادگیری الکترونیکی
-
5.
كاتب مسؤول : نارنجی ثانی، فاطمه ؛ مؤلف : پورکریمی، جواد ؛ دهقانی، فاطمه ؛ حجازی، سمانه سادات ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»زمستان 1400- شماره 48 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:دانشجویاندانشگاه تهرانآموزش عالی نابدانشگاه ناباعضای هیئتعلمیکارکنانمؤلفههایدانشگاهذینفعانبهبود مستمرکارشناسان
-
6.
مؤلف : نارنجي ثاني، فاطمه ؛ کرامتی، محمد رضا ؛ مهماندوست، پریسا ؛ حجازی، سمانه ؛
مجلة:مدیریت دانشگاهی»بهار 1401، سال اول - شماره 1 (27 صفحة - من 14 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری الکترونیکیچالشنظام آموزش عالیفرایند یاددهی-یادگیرینظام یادگیری الکترونیکیآموزشآموزش عالیمحیط الکترونیکیمدرسان
-
7.
كاتب مسؤول : نارنجی ثانی، فاطمه ؛ مؤلف : سیفی، علی ؛ خزاعی فر، سید مهدی ؛ تیزهوش جلالی، فاطمه ؛
مجلة:تدریس پژوهی»پاییز 1400 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 253 إلی 281 )
الکلمات المفتاحية:روش تحقیق آمیختهشایستگیهای حرفهاینظام آموزشوپرورشراهبران آموزشی و تربیتیراهبران آموزشیمعلمانطراحیتربیتی
-
8.
مؤلف : حجازی، الهه ؛ غفرانی، عاطفه ؛ كاتب مسؤول : نارنجی ثانی، فاطمه ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی روان شناختی»پاییز 1400، سال دوازدهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 105 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:دانشجویانیادگیری ترکیبیپساکرونامولفههای روانشناختیمؤلفههایپژوهشانگیزشیشناساییمهارت
-
9.
كاتب مسؤول : نارنجي ثاني، فاطمه ؛ مؤلف : مصطفوی، زینب السادات ؛
مجلة:آموزش و توسعه منابع انسانی»تابستان 1400 - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 142 إلی 174 )
الکلمات المفتاحية:الگوسازمان های صنعتیمهندسانشایستگیهای عمومیشایستگی های تخصصیشایستگیمهندسیحرفهایاخلاقصنعتیمهارتدانشسازمانشایستگیهای حرفهای مهندسان
-
10.
كاتب مسؤول : نارنجی ثانی، فاطمه ؛ مؤلف : عمویی، نیلوفر ؛ حجازی، سمانه ؛
مجلة:فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی»بهار 1400 - شماره 43 التصنيف A (Azad University/ISC (22 صفحة - من 65 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری الکترونیکیآموزش عالیاجتماع یادگیریدستاوردهای یادگیری دانشجویان