الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 13 |
علوم سیاسی 3 |
اقتصاد 2 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 2 |
علوم اجتماعی 1 |
ادبیات و زبانها 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 22 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 9 |
الف 6 |
ج 1 |
العلمية - البحثية 1 |
-
1.
كاتب مسؤول : غیوری ثالث، ساعده ؛ مؤلف : نظری، محسن ؛ شاه حسینی، محمدعلی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1402، دوره پانزدهم - شماره 4 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 646 إلی 668 )
الکلمات المفتاحية:مدل فرایندینظریه دادهبنیادشرکتهای هواپیماییهمرقابتی
-
2.
مؤلف : فتحی، هانیه ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ كاتب مسؤول : نظری، محسن ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»پاییز و زمستان 1402، سال پانزدهم - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 250 إلی 270 )
الکلمات المفتاحية:خردهفروشیبهبود تجربههای منفی قیمتتقویت تجربههای مثبت قیمتکانالهای چندگانهمدیریت تجربه قیمتی
-
3.
مؤلف : عابدی، هلیا ؛ شافعی، رضا ؛ كاتب مسؤول : نظری، محسن ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1402 - شماره 49 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 109 إلی 141 )
الکلمات المفتاحية:تلاطمبیقطعیتیابهام و پیچیدگیسفر مشتری
-
4.
مؤلف : ترابی، محمدامین ؛ كاتب مسؤول : نظری، محسن ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1402 - شماره 33 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (46 صفحة - من 13 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریتخفیفمتنکاویخریدهای الکترونیکینظرات مشتریانهـامشـتریانبـهخریــدمشــتریانخریـد
-
5.
مؤلف : نظری، محسن ؛ شاه حسینی، محمدعلی ؛ كاتب مسؤول : حصارکی، عاطفه ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1402، دوره پانزدهم ، شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 1 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:ویژگیهای محصولقیمتگذاری شرکتهای چندکانالهویژگیهای مشتریانویژگیهای خردهفروشعوامل تحمیلیقیمتخردهفروشیقیمتگذاریمشتریخردهفروشان چندکانالهاستراتژی قیمتگذاری
-
6.
كاتب مسؤول : نظری، محسن ؛ مؤلف : ودادهیر، ابوعلی ؛ عزتی، حمیدرضا ؛ ترکمن، احمد ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»زمستان 1401- شماره 52 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 141 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:دیجیتالصنعت بیمهInsurance industryDigitalDigital Transformationتحول دیجیتالراهبرد دیجیتالDigital Strategyشرکتهای نوپای دیجیتالDigital Startups
-
7.
مؤلف : فتحی، هانیه ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛ كاتب مسؤول : نظری، محسن ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1401، دوره جدید - شماره 50 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 75 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:مقایسه قیمتیسفر مشتریتجربه قیمتی مشتریکانالها چندگانهمشتریقیمتآفلاینمشتریانتجربهکدخردهفروشیآنلاین
-
8.
مؤلف : رستمخانی، اکرم ؛ صفری، حسین ؛ پورسیدآقایی، محسن ؛ كاتب مسؤول : نظری، محسن ؛
مجلة:مدیریت صنعتی (دانشگاه تهران)»تابستان 1401 - شماره 45 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 267 إلی 284 )
الکلمات المفتاحية:مواد معدنیتابع برآورد تقاضاتابع مطلوبیت انتخاب وسیله سفرفاکتورهای موثر در انتخاب روشمدل لوجیت دوگانهریلیحملمدل
-
9.
كاتب مسؤول : نظری، محسن ؛ مؤلف : رودانی، امین ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»بهار و تابستان 1401، سال چهاردهم - شماره 27 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 470 إلی 492 )
الکلمات المفتاحية:رقابتهمکاریاتحاد استراتژیکهمرقابتیصنعت شیر و لبنیات
-
10.
كاتب مسؤول : نظری، محسن ؛ مؤلف : شجاع، علی ؛ فتحی، هانیه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1401 - شماره 44 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 109 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:بیانصافی قیمتی ادراکشدهخیانت ادراکشدهفریب ادراکشدهنظام قیمتگذاری پویاتنفر از برندقیمتادراکقیمتگذاری پویاتنفر