الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 65 |
اقتصاد 7 |
علوم اجتماعی 5 |
حسابداری 1 |
علوم تربیتی 1 |
تربیت بدنی 1 |
علوم سیاسی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 81 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 34 |
ب 18 |
العلمية - النشرية 7 |
الف 6 |
ج 2 |
-
1.
مؤلف : فتحی، هانیه ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ كاتب مسؤول : نظری، محسن ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»پاییز و زمستان 1402، سال پانزدهم - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 250 إلی 270 )
الکلمات المفتاحية:بهبود تجربههای منفی قیمتتقویت تجربههای مثبت قیمتکانالهای چندگانهمدیریت تجربه قیمتیخردهفروشی
-
2.
حکمرانی بر شبکه های اجتماعی: مدل نگاشت شناختی ذهنی با استفاده از تکنیک استخراج استعاری زالتمن (زیمت)
مؤلف : کارانجام، سیده شیما ؛ سیدجوادین، سید رضا ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ علی محمد لو، مسلم ؛
مجلة:مطالعات رسانه های نوین»زمستان 1401- شماره 32 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (55 صفحة - من 99 إلی 153 )
الکلمات المفتاحية:حکمرانی خوبمدیریت رسانهشبکه های اجتماعیمدل ذهنیزیمتعلوم اعصاب در مدیریت
-
3.
كاتب مسؤول : اسفیدانی، محمد رحیم ؛ مؤلف : محقر، علی ؛ زمانی، علیرضا ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»زمستان 1401 - شماره 105 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 221 إلی 244 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل رفتار خریدتامینکنندگان خارجیمجتمع فولاد مبارکهریسکهای زنجیرهتامین
-
4.
مؤلف : حسینی، شادی ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ كاتب مسؤول : میرا، سید ابوالقاسم ؛
مجلة:خط مشی گذاری عمومی در مدیریت»پاییز 1401 - شماره 47 التصنيف A (Azad University/ISC (20 صفحة - من 65 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:بازار ایرانفرایند خطمشیموضعسازیفروشگاههای خردهفروشی
-
5.
مؤلف : فتحی، هانیه ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛ كاتب مسؤول : نظری، محسن ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1401، دوره جدید - شماره 50 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 75 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:مقایسه قیمتیسفر مشتریتجربه قیمتی مشتریکانالها چندگانهمشتریقیمتآفلاینمشتریانتجربهکدخردهفروشیآنلاین
-
6.
مؤلف : پرچمی سرقین، مریم ؛ صادق، محمدهادی ؛ کیماسی، مسعود ؛ عزیزی، شهریار ؛ كاتب مسؤول : اسفیدانی، محمدرحیم ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1401 - شماره 30 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 115 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:اتحاد برنداتحاد ترفیعروش مرور نظاممند ادبیاتچارچوب انتخاب شریکهـا
-
7.
كاتب مسؤول : خانی، سجاد ؛ مؤلف : آقازاده، هاشم ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ امیرشاهی، میر احمد ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1401، دوره چهاردهم ، شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 37 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:برندسازیهویت برندصنایع خلاقنظریه دادهبنیاد چندگانهصنعت مد لباس
-
8.
مؤلف : اسفیدانی، محمدرحیم ؛ کرمپور، عبدالحسین ؛ كاتب مسؤول : آقایی، محمدحسین ؛
مجلة:پژوهش های علوم مدیریت»بهار 1401 - شماره 2 (18 صفحة - من 156 إلی 173 )
الکلمات المفتاحية:نگرش مصرف کنندهتبلیغات مشترکقصد خرید برند میزباندرجه اهمیت تبلیغات مشترک
-
9.
مؤلف : رمضانی، سارا ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ كاتب مسؤول : انصاری، منوچهر ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»زمستان 1400 - شماره 64 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 63 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریاکوسیستمبازاریابی دیجیتالاکوسیستم بازاریابی دیجیتالبانکدیجیتـالسوالبـا
-
10.
كاتب مسؤول : اهوری، هومن ؛ مؤلف : دیواندری، علی ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ اخلاصی، امیر ؛
مجلة:توسعه کارآفرینی»زمستان 1400 - شماره 54 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 561 إلی 579 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه انسانیسرمایه اجتماعیاشتیاق کارآفرینانهپیوند فرد فرصتکارآفرینی کاربر محورکارآفرینکاربرانانگیزهمحصولاجتماعیپژوهششناسایی