الموضوع (عدد المقال) |
---|
روانشناسی 50 |
علوم تربیتی 43 |
حوزه سلامت 9 |
علوم اجتماعی 4 |
مدیریت 4 |
میان رشته ای 4 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 115 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 39 |
العلمية - البحثية 26 |
الف 8 |
ج 7 |
د 2 |
العلمية - النشرية 2 |
-
1.
مؤلف : عالی پور، کبری ؛ قدم پور، عزت اله ؛ كاتب مسؤول : عباسی، محمد ؛
مجلة:پژوهش های روان شناسی اجتماعی»پاییز 1402، دوره سیزدهم - شماره 51 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 93 إلی 107 )
الکلمات المفتاحية:دانش آموزانرضایت تحصیلیکمکطلبیآموزش کیفیت زندگی در مدرسهآزمونکمک طلبی تحصیلیپژوهش
-
2.
مؤلف : امیریان، لیلا ؛ عباسی، دکتر محمد ؛ كاتب مسؤول : قدم پور، دکتر عزت اله ؛
مجلة:تعلیم و تربیت»پاییز 1402 - شماره 155 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 205 إلی 221 )
الکلمات المفتاحية:رفتارهای پرخطرقلدریتنظیم شناختی هیجانآداب گریزی تحصیلی
-
3.
مؤلف : صنوبر، عباس ؛ عباسی، دکتر محمد ؛ كاتب مسؤول : قدم پور، دکتر عزت اله ؛
مجلة:رویش روان شناسی»شهریور 1402 - شماره 87 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 49 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:انگیزه فراگیرسودمندی اراک شدهیادگیری مجازی.پذیرش
-
4.
مؤلف : اداوی، حمیده ؛ عباسی، محمد ؛ كاتب مسؤول : قدمپور، عزتاله ؛
مجلة:پژوهش های نوین روانشناختی»تابستان 1402- شماره 70 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (9 صفحة - من 1 إلی 9 )
الکلمات المفتاحية:انگیزش خواندننگرش به خواندنمشکلات خواندنآگاهی واجشناختی
-
5.
مؤلف : سلیمانی، مجید ؛ قدم پور، عزت اله ؛ كاتب مسؤول : عباسی، محمد ؛
مجلة:آموزش و ارزشیابی»تابستان 1402 - شماره 62 التصنيف B (Azad University/ISC (23 صفحة - من 182 إلی 204 )
الکلمات المفتاحية:استرس تحصیلیسازگاری تحصیلیمدل هویت تحصیلی موفقهویت تحصیلی موفقآموزشدانشآموزاندوره متوسطهآزمون
-
6.
مؤلف : برزگر بفرویی، مهدی ؛ غلامرضايي، سيمين ؛ كاتب مسؤول : قدم پور، عزت اله ؛
مجلة:روان شناسی و دین»تابستان 1402 - شماره 62 التصنيف ب (حوزه علمیه/ISC (14 صفحة - من 121 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:معلمانخردتوانمندسازی روان شناختیسرمایه روان شناختیبرازش
-
7.
مؤلف : قدم پور، دکتر عزت اله ؛ قره ویسی، سمیرا ؛ كاتب مسؤول : سلیمانی، مجید ؛
مجلة:تعلیم و تربیت»بهار 1402 - شماره 153 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 173 إلی 188 )
الکلمات المفتاحية:دانش آموزانپیوند با مدرسهسرزندگی تحصیلیادراک از محیط کلاس درس
-
8.
مؤلف : حجتی، محمد ؛ قدم پور، دکتر عزت اله ؛ كاتب مسؤول : عباسی، دکتر محمد ؛
مجلة:رویش روان شناسی»دی 1401 - شماره 79 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 49 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:مهارتهای اجتماعیهمدلیباور به پرخاشگریکنترل خشم.مدرسهمهارتآموزشپرخاشگریاجتماعیمهارت کنترل خشمدانشآموزاننوجوانان
-
9.
مؤلف : مراتی، علیرضا ؛ ویسکرمی، حسنعلی ؛ كاتب مسؤول : قدم پور، عزت اله ؛
مجلة:دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی»زمستان 1401 - شماره 90 التصنيف A+ (Azad University/ISC (14 صفحة - من 109 إلی 122 )
الکلمات المفتاحية:دانشآموزانپیوند با مدرسهجومدرسهجوخانوادهمدرسهشفقتجو خانوادهدانشآموزان دوره متوسطهپرسشنامهجو مدرسه
-
10.
مؤلف : توکلی، زینب ؛ باقری، نسرین ؛ تنها، زهرا ؛ كاتب مسؤول : قدم پور، دکتر عزت اله ؛
مجلة:رویش روان شناسی»اسفند 1401 - شماره 81 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 195 إلی 206 )
الکلمات المفتاحية:باورهای غیرمنطقی, تصویر بدنی, رواندرمانی مثبتگرا, طرحوارهدرمانی, جراحی زیبایی.