مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة راهبردهای آموزش در علوم پزشکی 3 |
مجلة پژوهش در برنامه ریزی درسی 2 |
مجلة پژوهش های کیفی در برنامه ریزی درسی 1 |
مجلة خانواده و پژوهش 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
حوزه سلامت 3 |
علوم تربیتی 3 |
روانشناسی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 7 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
الف 1 |
العلمية - البحثية 1 |
-
1.
مؤلف : فکوری حاجی یار، حسین ؛ صائمی، حسن ؛ خدری، حسین ؛ كاتب مسؤول : بیانی، علی اصغر ؛
مجلة:پژوهش های کیفی در برنامه ریزی درسی»تابستان 1402 - شماره 11 (23 صفحة - من 35 إلی 57 )
الکلمات المفتاحية:استراتژیسنجشارزش یابیبرنامۀ درسیدورۀ متوسطه اوّل
-
2.
كاتب مسؤول : قوانلو، رویا ؛ مؤلف : بیانی، علی اصغر ؛ اکبری، حمزه ؛ صائمی، حسن ؛
مجلة:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»فروردین و اردیبهشت 1402، دوره شانزدهم - شماره 1 ISC (9 صفحة - من 83 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:آموزش عالیبرنامه درسیمهارت های زندگی
-
3.
مؤلف : ترابی، تالیا ؛ صائمی، حسن ؛ اکبری، حمزه ؛ كاتب مسؤول : بیانی، علی اصغر ؛
مجلة:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»مهر و آبان 1401، دوره پانزدهم - شماره 4 ISC (7 صفحة - من 369 إلی 375 )
الکلمات المفتاحية:واکاوینظام آموزش عالیطراحی برنامه درسیمهارتهای مطالعه و یادگیری
-
4.
مؤلف : قرنجیک، آزیتا ؛ صائمی، حسن ؛ فکوری حاجیار، حسین ؛ كاتب مسؤول : بیانی، علی اصغر ؛
مجلة:خانواده و پژوهش»بهار 1401 - شماره 54 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 25 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:خانوادهبرنامه درسیطراحیآموزش خانوادهمدارس دورۀ ابتدایی
-
5.
مؤلف : قرنجیک، آزیتا ؛ صائمی، حسن ؛ فکوری حاجیار، حسین ؛ كاتب مسؤول : بیانی، علی اصغر ؛
مجلة:پژوهش در برنامه ریزی درسی»زمستان 1400 - شماره 71 التصنيف A+ (Azad University/ISC (15 صفحة - من 132 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:خانوادهبرنامه درسیاهدافدوره ابتداییآموزش خانوادهکودکانوالدینتربیتپژوهشمشارکتمصاحبه
-
6.
مؤلف : صائمی، حسن ؛ فتحی واجارگاه، کوروش ؛ عطاران، محمد ؛ فروغی ابری، احمد علی ؛
مجلة:پژوهش در برنامه ریزی درسی»بهار 1394 - شماره 44 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 1 إلی 14 )
الکلمات المفتاحية:راهبردهای شبکه اجتماعیآموزشبرنامه درسییادگیری موثر
-
7.
مؤلف : صائمی، حسن ؛ فتحی واجارگاه، کوروش ؛ عطاران، محمد ؛ فروغی ابری، احمد علی ؛
مجلة:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»پاییز 1393، دوره ی هفتم - شماره 3 ISC (8 صفحة - من 191 إلی 198 )