مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت بازاریابی 1 |
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 2 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 2 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 1 |
-
1.
مؤلف : خیری، بهرام ؛ فتحعلی، متینه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1394، سال دهم - شماره 26 (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:ادراکنگرشتصویر ذهنیکیفیت خدماتقصد خریداثر اجتماعیخودبینیمحصولات لوکس
-
2.
مؤلف : فتحعلی، متینه ؛ خیری، بهرام ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1393 ، سال چهارم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 161 إلی 188 )