مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة چشم انداز مدیریت بازرگانی 2 |
مجلة مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند 1 |
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 4 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 4 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 3 |
-
1.
مؤلف : خداداد حسینی، سیدحمید ؛ کریمیان، مجتبی ؛ جمالی، شهرام ؛ هاشم زهی، علی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1394، دوره جدید - شماره 23 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 29 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:ادراک مشتریارزش سبز ادراکشدهپیامدهای مشتری
-
2.
مؤلف : محمدیان، محمود ؛ روحانی، امیررضا ؛ هاشم زهی، علی ؛ کریمیان، مجتبی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»تابستان 1394 - شماره 12 (26 صفحة - من 97 إلی 122 )
الکلمات المفتاحية:)
-
3.
مؤلف : کریمیان، مجتبی ؛ خدادادحسینی، حمید ؛ مشبکی اصفهانی، اصغر ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1394 ، سال پنجم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 169 إلی 182 )
الکلمات المفتاحية:تداعی برندارزش ويژه برندطنين برندآگاهی برندبرتری برندپاسخ احساسی به برندهويت سازی با برنددانشگاهبرندسازیدانشجویانمشتریتداعیبرتریارزش ویژه
-
4.
مؤلف : شاه طهماسبی، اسماعیل ؛ کریمیان، مجتبی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1392، دوره جدید - شماره 16 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 167 إلی 184 )
الکلمات المفتاحية:مشارکت برندبرند اصلی و همکارنظریه سیگنال