مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة رویش روان شناسی 2 |
مجلة پژوهش های کاربردی روان شناختی 2 |
مجلة مطالعات آموزش و یادگیری 1 |
مجلة روانشناسی 1 |
مجلة دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
روانشناسی 6 |
علوم تربیتی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 7 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 4 |
الف 1 |
العلمية - البحثية 1 |
-
1.
مؤلف : صمدیه، هادی ؛ کارشکی، حسین ؛ امین یزدی، سیدامیر ؛ حجازی، الهه ؛
مجلة:رویش روان شناسی»مهر 1402 - شماره 88 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 41 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:پدیدارشناسیدانشگاهدانشجویاناحساس تعلقتجربه زیسته
-
2.
كاتب مسؤول : تنهای رشوانلو، فرهاد ؛ مؤلف : سعیدی رضوانی، طلیعه ؛ صمدیه، هادی ؛ کارشکی، حسین ؛
مجلة:دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی»تابستان 1402 - شماره 92 التصنيف A+ (Azad University/ISC (12 صفحة - من 121 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:دانشجویاناعتباریابیساختار عاملینیازهای بنیادینروابط دوستانهمقیاسرواییسازهارضای نیازهای بنیادین روانشناختی
-
3.
كاتب مسؤول : صمدیه، هادی ؛ مؤلف : نصری، مریم ؛
مجلة:رویش روان شناسی»مهر 1400 - شماره 64 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 35 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:انعطاف پذیری شناختیسازگاری.ادراکات والدینیدانشجویانفرزندپروریانعطافپذیریپژوهشمدلمقیاس
-
4.
كاتب مسؤول : سعیدی رضوانی، طلیعه ؛ مؤلف : تنهای رشوانلو، فرهاد ؛ صمدیه، هادی ؛ کارشکی، حسین ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی روان شناختی»زمستان 1399، سال یازدهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 113 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:روانسنجیدانشگاه بیرجنداعتباریابیتعلقپذیری عمومیمقیاستعلقافسردگیرواییاحساس تنهایی اجتماعی
-
5.
مؤلف : صمدیه، هادی ؛ امین یزدی، سیدامیر ؛ حجازی، الهه ؛ كاتب مسؤول : کارشکی، حسین ؛
مجلة:مطالعات آموزش و یادگیری»پاییز و زمستان 1399 - شماره 79 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:پایاییرواییساختار عاملیتعلق به دانشگاهدانشجویانانگیزشاحساس تعلقپژوهش
-
6.
مؤلف : صمدیه، هادی ؛ غلامعلی لواسانی، مسعود ؛ خامسان، احمد ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی روان شناختی»تابستان 1396، سال هشتم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 17 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیاهداف پیشرفتهیجان های تحصیلیهیجاندانشآموزانعملکردمدلپژوهشاهدافبرازش
-
7.
مؤلف : بانشی، علی رضا ؛ صمدیه، هادی ؛ اژه ای، جواد ؛
مجلة:روانشناسی»زمستان 1393 - شماره 72 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 381 إلی 392 )
الکلمات المفتاحية:اضطرابراهبردهای خودتنظیمیاهداف پیشرفتعملکرد تحصیلیدانشآموزانخودتنظیمیتنظیمی