الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 5 |
حسابداری 1 |
میان رشته ای 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 7 |
-
1.
مؤلف : حسینی، سید رسول ؛ تقوی، هادی ؛ كاتب مسؤول : فرخیان، ساحل ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»تابستان 1402 - شماره 44 التصنيف الف (Ministry of Science (33 صفحة - من 6 إلی 38 )
-
2.
مؤلف : حسینی، سید رسول ؛ فرخیان، ساحل ؛ غفوری فرد، مهدی ؛ كاتب مسؤول : صادقی، تورج ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1401 - شماره 47 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 195 إلی 226 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشفراترکیبجوامع آنلایناشتراک دانش مشتریجوامع آنلاین برنداطلاعاتجوامع آنلاینمدیریت دانش مشتریپژوهش
-
3.
مؤلف : بیهقی، محسن ؛ سالاری، محسن ؛ اسکندرزاده، علی ؛ كاتب مسؤول : فرخیان، ساحل ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»پاییز 1398، دوره پنجم - شماره 3 (جلد دوم) (19 صفحة - من 164 إلی 182 )
الکلمات المفتاحية:عملکردیادگیری سازمانیعملکرد مالیبانک صادراتعملکرد عملیاتیاستراتژیکارکنان
-
4.
مؤلف : شعاعی آستانه، سید محمد صادق ؛ فرخیان، ساحل ؛
مجلة:مطالعات راهبردی علوم انسانی و اسلامی»تابستان 1396 - شماره 8 (22 صفحة - من 101 إلی 122 )
الکلمات المفتاحية:رضایتاعتمادکیفیت خدماتوفاداریکیفیت ملموسکیفیت پرسنلمشتریمشتریانکیفیترضایت مشتریبانکاعتماد مشتریرضایت مشتریان
-
5.
مؤلف : شعاعی آستانه، سیدمحمدصادق ؛ فرخیان، ساحل ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»تابستان 1396 - شماره 26 (14 صفحة - من 137 إلی 150 )
الکلمات المفتاحية:رضایتکیفیت خدماتوفاداریکیفیت عملکردی
-
6.
مؤلف : پارسا، آیدا ؛ فرخیان، ساحل ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1396 - شماره 27 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 29 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:رضایتنیات رفتاریارتباطات دهان به دهانتجربه مصرفشدت دلتنگی
-
7.
مؤلف : وظیفه دوست، حسین ؛ فرخیان، ساحل ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز و زمستان 1388، سال چهارم - شماره 7 (22 صفحة - من 137 إلی 158 )