-
1.
مؤلف : رفعتی، جواد ؛ ولیجانی، منصوره ؛ آقاموسی، رضا ؛
مجلة:پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار»تابستان 1393 - شماره 7 (18 صفحة - من 67 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتنگرش جویانهلذت جویانهنگرش فایده باورترجیح مشتریصنعت رستوران
مؤلف : رفعتی، جواد ؛ ولیجانی، منصوره ؛ آقاموسی، رضا ؛
مجلة:پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار»تابستان 1393 - شماره 7 (18 صفحة - من 67 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتنگرش جویانهلذت جویانهنگرش فایده باورترجیح مشتریصنعت رستوران