الموضوع (عدد المقال) |
---|
روانشناسی 5 |
علوم تربیتی 2 |
میان رشته ای 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 8 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 4 |
ب 1 |
-
1.
مؤلف : حداد رنجبر، سمیه ؛ درتاج، فریبرز ؛ دلاور، علی ؛ ابراهیمی قوام، صغری ؛ كاتب مسؤول : سعدیپور، اسماعیل ؛
مجلة:روانشناسی بالینی و شخصیت»پاییز و زمستان 1398 - شماره 33 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 31 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:باورهای انگیزشیپذیرش و تعهدافق زمانیرفتار خودشکن
-
2.
مؤلف : فرهنگ رنجبر، مهرنوش ؛ سعدی پور، اسماعیل ؛ دلاور، علی ؛ كاتب مسؤول : درتاج، فریبرز ؛
مجلة:اندازه گیری تربیتی»تابستان 1398 - شماره 36 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:برنامه آموزشیاختلال ریاضیادراک دیداری فضایی
-
3.
مؤلف : هاشمی، سعداله ؛ درتاج، فریبرز ؛ سعدی پور، اسماعیل ؛ اسدزاده، حسن ؛
مجلة:روش ها و مدل های روان شناختی»بهار 1398 - شماره 35 التصنيف A+ (Azad University/ISC (16 صفحة - من 159 إلی 174 )
الکلمات المفتاحية:شیوه های فرزند پروریشرم و گناهاسناد علی موقعیت منفی
-
4.
مؤلف : سعدی پور، اسماعیل ؛ درتاج، فریبرز ؛ حجتی، مریم ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مشاوره»بهار 1398 - شماره 4 (28 صفحة - من 107 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:مهارت اجتماعیسازگاری و دانش آموزان دختر کم توان ذهنی آموزش پذیربازی درمانی شناختی - رفتاری
-
5.
مؤلف : جریحی، عبدالرحمان ؛ نیلی، محمدرضا ؛ نوروزی، داریوش ؛ سعدی پور، اسماعیل ؛
مجلة:روش ها و مدل های روان شناختی»بهار 1398 - شماره 35 التصنيف A+ (Azad University/ISC (24 صفحة - من 41 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیطراحی آموزشیحل مسالهنظریه مدل ذهنی
-
6.
مؤلف : قاسمی، مسعود ؛ درتاج، فریبرز ؛ سعدی پور، اسماعیل ؛ دلاور، علی ؛ سرابی، صدیقه ؛
مجلة:توانمند سازی کودکان استثنایی»پاییز 1396، دوره هشتم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 25 إلی 37 )
الکلمات المفتاحية:پیش از دبستانآموزش راهبردهای شمارش و بازشناسی عددمهارتهای عدد بنیادیکودکان در خطر مشکلات ریاضی
-
7.
مؤلف : امین آبادی، زهرا ؛ علیزاده، حمید ؛ سعدی پور، اسماعیل ؛ ابراهیمی قوام، صغرا ؛ فرخی، نورعلی ؛
مجلة:روانشناسی افراد استثنایی»تابستان 1395 - شماره 22 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 1 إلی 27 )
الکلمات المفتاحية:اثربخشیاملاتدوین برنامهپاسخ-به-مداخلهاختلال املا نویسی
-
8.
مؤلف : سلطان نژاد، سمیه ؛ سعدی پور، اسماعیل ؛ اسدزاده، حسن ؛
مجلة:روانشناسی تربیتی»زمستان 1394 - شماره 38 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية: اهمالکاریخودناتوانسازیسبکهای فرزندپروری ادراک شده