مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مهارت آموزی 2 |
مجلة مهارت های روانشناسی تربیتی 2 |
مجلة توسعه آموزش جندی شاپور اهواز 1 |
مجلة مطالعات برنامه ریزی آموزشی 1 |
مجلة فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
میان رشته ای 3 |
علوم تربیتی 2 |
روانشناسی 2 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 7 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 1 |
-
1.
مؤلف : خاوری، سید عبداله ؛ جعفری، پریوش ؛ كاتب مسؤول : آراسته، حمیدرضا ؛
مجلة:مطالعات برنامه ریزی آموزشی»بهار و تابستان 1398- شماره 15 ISC (30 صفحة - من 252 إلی 281 )
الکلمات المفتاحية:چابکینظریه داده بنیانبرنامهی آموزشی دانشگاهی
-
2.
مؤلف : صالحی عمران، ابراهیم ؛ خاوری، سید عبداله ؛
مجلة:مهارت آموزی»زمستان 1396 - شماره 22 (16 صفحة - من 89 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:سازمان آموزش فنی و حرفهایبالندگی مربیان
-
3.
مؤلف : خاوری، سید عبداله ؛ جعفری، پریوش ؛ كاتب مسؤول : آراسته، حمیدرضا ؛
مجلة:مهارت های روانشناسی تربیتی»پاییز 1396 - شماره 31 التصنيف B (Azad University (11 صفحة - من 11 إلی 21 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشفرهنگسازمانیچابکی سازمانی دانشگاهی
-
4.
مؤلف : خاوری، سید عبداله ؛ آراسته، حمید رضا ؛ جعفری، پریوش ؛
مجلة:فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی»پاییز 1396، سال هشتم - شماره 1 التصنيف B (Azad University/ISC (24 صفحة - من 43 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:سواد اطلاعاتیچابکی سازمانیمهارتهای فنآوری اطلاعاتمهارتهای کتابخانهای
-
5.
مؤلف : خاوری، سید عبداله ؛ جعفری، پریوش ؛ كاتب مسؤول : آراسته، حمید رضا ؛
مجلة:توسعه آموزش جندی شاپور اهواز»بهار 1396، دوره هشتم - شماره 1 (7 صفحة - من 136 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:توسعه ملیبرنامه ریزی آموزشیچابکی دانشگاهشایستگی دانشجویانکیفیت دانشگاهسازگاری دانشجویی
-
6.
مؤلف : خاوری، سید عبداله ؛ گرزین، رضا ؛
مجلة:مهارت آموزی»زمستان 1393- شماره 10 التصنيف العلمية - البحثية (16 صفحة - من 77 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:آسیبشناسینظام آموزشهای مهارتیادارۀ کل آموزش فنی و حرفهای استان مازندران.
-
7.
كاتب مسؤول : صالحی، محمد ؛ مؤلف : خاوری، سید عبداله ؛ کیخای فرزانه، محمد مجتبی ؛
مجلة:مهارت های روانشناسی تربیتی»زمستان 1389 - شماره 4 (13 صفحة - من 25 إلی 37 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگ سازمانیمدیریت دانشدانشگاه آزاد اسلامیعملکرد سازمانی