مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة روان شناسی بالینی 3 |
مجلة پیشرفت های نوین در روانشناسی، علوم تربیتی و آموزش و پرورش 2 |
مجلة پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی 1 |
مجلة مطالعات مدیریت رفتار سازمانی در ورزش 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
روانشناسی 3 |
میان رشته ای 2 |
علوم تربیتی 1 |
مدیریت 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 7 |
-
1.
كاتب مسؤول : حسینی نژاد، مهدی ؛ مؤلف : بیان فر، فاطمه ؛
مجلة:پیشرفت های نوین در روانشناسی، علوم تربیتی و آموزش و پرورش»تیر 1400 - شماره 37 (12 صفحة - من 202 إلی 213 )
الکلمات المفتاحية:طلاقرضایت زناشوییزوج درمانیپذیرش و تعهدکیفیت زنذگی زناشویی
-
2.
مؤلف : حامدیان، سمیه ؛ كاتب مسؤول : بیان فر، فاطمه ؛
مجلة:روان شناسی بالینی»پاییز 1399 - شماره 47 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 89 إلی 101 )
الکلمات المفتاحية:سازش یافتگیباورهای غیر منطقیمثلث شناختی
-
3.
مؤلف : رنجبر، اشرف ؛ بیانفر، فاطمه ؛
مجلة:پیشرفت های نوین در روانشناسی، علوم تربیتی و آموزش و پرورش»آبان 1398 - شماره 17 (15 صفحة - من 1 إلی 15 )
الکلمات المفتاحية:ویژگی های شخصیتیمسئولیت پذیریانگیزش پیشرفت تحصیلیاهمالکاری
-
4.
مؤلف : عرب، سکینه ؛ بیان فر، فاطمه ؛ كاتب مسؤول : طباطبایی، سید موسی ؛
مجلة:روان شناسی بالینی»تابستان 1398 - شماره 42 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 41 إلی 51 )
الکلمات المفتاحية:اضطراب امتحاننشخوار فکریبازآموزی اسنادیخطای شناختیکمال گرایی وسواس گونه
-
5.
مؤلف : روشننژاد، نجمه ؛ بیانفر، فاطمه ؛ طالع پسند، سیاوش ؛
مجلة:روان شناسی بالینی»بهار 1398 - شماره 41 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 93 إلی 107 )
الکلمات المفتاحية:سرسختیسازگاری زناشوییویژگی های شخصیتیتمایزیافتگی خودتمایزیافتگی خودویژگیهای شخصیتیسازگاری زناشوییسرسختی
-
6.
مؤلف : بیانفر، فاطمه ؛ طباطبائی، سیدموسی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت رفتار سازمانی در ورزش»بهار 1398 - شماره 21 التصنيف ب (Ministry of Science (10 صفحة - من 35 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد تحصیلیخودکارآمدی تحصیلیتوجه و تمرکزورزش مغزی
-
7.
مؤلف : بیانفر، فاطمه ؛ مصطفایی، علی ؛
مجلة:پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی»زمستان 1396 - شماره 19 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 33 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:توجهنیمرخ حافظهکاستی توجه- بیشفعالینافرمانی- مقابلهجویانهارتباط عملی- اجتماعی (پراگماتیک)