مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة رشد معلم 15 |
مجلة مطالعات برنامه درسی 2 |
مجلة تعلیم و تربیت 1 |
مجلة رشد آموزش علوم اجتماعی 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
علوم تربیتی 18 |
علوم اجتماعی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 19 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
د 1 |
الف 1 |
العلمية - البحثية 1 |
-
1.
مؤلف : قاسمی، فاطمه ؛ نیک نام، زهرا ؛ امانی طهرانی، محمود ؛ كاتب مسؤول : علی عسگری، مجید ؛
مجلة:مطالعات برنامه درسی»پاییز 1401 - شماره 66 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 177 إلی 210 )
الکلمات المفتاحية:ارزشیابی برنامه درسیبرنامه درسی فیزیکبرنامه درسی در عملخبرگی و نقد تربیتی آیزنر
-
2.
مؤلف : جلیلی هزاوه، مهسا ؛ نیکنام، زهرا ؛ امانی طهرانی، محمود ؛ علی عسگری، مجید ؛
مجلة:مطالعات برنامه درسی»زمستان 1397 - شماره 51 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 81 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:نقش معلمکتابهای درسیبرنامه درسی طراحی شدهبرنامه درسی عملی شدهکاربست مواد برنامه درسی
-
3.
مؤلف : امانی طهرانی، محمود ؛
مجلة:رشد معلم»مهر 1397 - شماره 315 (ویژهنامه) (2 صفحة - من 32 إلی 33 )
-
4.
مؤلف : امانی طهرانی، محمود ؛
مجلة:رشد معلم»مهر 1396 - شماره 307 (ویژهنامه) (10 صفحة - من 30 إلی 39 )
-
5.
مؤلف : امانی طهرانی، محمود ؛
مجلة:رشد معلم»مهر 1396 - شماره 307 (ویژهنامه) (2 صفحة - من 4 إلی 5 )
-
6.
مؤلف : امانی طهرانی، محمود ؛ مفید، الهه ؛
مجلة:رشد آموزش علوم اجتماعی»بهار 1396 - شماره 73 (2 صفحة - من 22 إلی 23 )
الکلمات المفتاحية:هویت اجتماعیهویت فردیهویت فلسفی و ملیمسئله محوری
-
7.
مؤلف : امانی طهرانی، محمود ؛
مجلة:رشد معلم»مهر 1395 - شماره 299 (ویژهنامه) (5 صفحة - من 81 إلی 85 )
- 8.
-
9.
مؤلف : امانی طهرانی، محمود ؛ علی عسگری، مجید ؛ عباسی، عفت ؛
مجلة:تعلیم و تربیت»بهار 1395 - شماره 125 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 9 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:علوم تجربیآموزش علوممدل کارآمد در آموزش علومآموزشمدلارزشیابیمعلمانمدارساطلاعاتپژوهشمحور
-
10.
مؤلف : امانی طهرانی، محمود ؛
مجلة:رشد معلم»فروردین 1394 - شماره 289 (ویژهنامه) (2 صفحة - من 6 إلی 7 )