مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهش های کارآفرینی و نوآوری 1 |
مجلة بازاریابی پارس مدیر 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 1 |
میان رشته ای 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 2 |
-
1.
مؤلف : صفاران، محمدرضا ؛ کریمی علویجه، محمدرضا ؛ كاتب مسؤول : محمدیان، محمود ؛
مجلة:پژوهش های کارآفرینی و نوآوری»زمستان 1401 - شماره 1 (16 صفحة - من 44 إلی 59 )
الکلمات المفتاحية:الگوی بازاریابی بینالمللیانتخاب بازاربازار شناسیزمانبندی وروداستراتژی بازاریابی
-
2.
مؤلف : محمدیان، محمود ؛ بشیرپور، مهدی ؛
مجلة:بازاریابی پارس مدیر»بهار 1398 - شماره 14 (14 صفحة - من 1 إلی 14 )
الکلمات المفتاحية:ارزش برندارزش ویژه برندابعاد ارزش ویژه برندمدل آکر