-
1.
مؤلف : سعیدی، کورش ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛ سلطانی فر، محمد ؛
مجلة:تغییرات اجتماعی - فرهنگی»بهار 1396، سال چهاردهم - شماره 52 التصنيف A (Azad University (23 صفحة - من 96 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:جامعهمدلسازیاثربخشی تبلیغاتعلاقه به برند
مؤلف : سعیدی، کورش ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛ سلطانی فر، محمد ؛
مجلة:تغییرات اجتماعی - فرهنگی»بهار 1396، سال چهاردهم - شماره 52 التصنيف A (Azad University (23 صفحة - من 96 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:جامعهمدلسازیاثربخشی تبلیغاتعلاقه به برند