مجلة (عدد المقال) |
---|
مؤتمر کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت 1 |
مجلة مدیریت بازاریابی 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 2 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 2 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ملی 1 |
-
1.
كاتب مسؤول : سیف اللهی، ناصر ؛ مؤلف : بهادری نژاد، محمد ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1401، سال هفدهم - شماره 56 التصنيف A+ (Azad University (19 صفحة - من 103 إلی 121 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریبازاریابی ویروسیبازاریابی دهان به دهانبرنامههای وفاداریرفتار بازاریابی ویروسی
-
2.
مؤلف : بهادری نژاد، محمد ؛ فروزنده، الهام ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت»مجموعه مقالات اولین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت التصنيف ملی (16 صفحة - من 526 إلی 541 )
الکلمات المفتاحية:SPSSPLS رفتار اعتمادهويت برند مصرف كننده خريد اينترنتي