-
1.
مؤلف : کربلایی غلامعلی ترکش دوز، مریم ؛
مجلة:پژوهش های علوم مدیریت»تابستان 1400 - شماره 7 (29 صفحة - من 145 إلی 173 )
الکلمات المفتاحية:انگیزههمدلیتحملپشتکارمدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر فروشارتباطات اطلاعاتیبکارگیری شبکه اجتماعی
مؤلف : کربلایی غلامعلی ترکش دوز، مریم ؛
مجلة:پژوهش های علوم مدیریت»تابستان 1400 - شماره 7 (29 صفحة - من 145 إلی 173 )
الکلمات المفتاحية:انگیزههمدلیتحملپشتکارمدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر فروشارتباطات اطلاعاتیبکارگیری شبکه اجتماعی