مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت کسب و کارهای بین المللی 1 |
مجلة مدیریت برند 1 |
مجلة پژوهش های مدیریت عمومی 1 |
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
مجلة جغرافیا و توسعه ناحیهای 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 5 |
-
1.
كاتب مسؤول : زارعی، قاسم ؛ مؤلف : موحد، سید محمد رضا ؛ عبادی ثانی، سعیده ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1402 - شماره 33 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (45 صفحة - من 213 إلی 257 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیتحلیل سلسلهمراتبیتاپسیسبرندسازی شخصیمدیران شرکتهای تجاریهـا
-
2.
كاتب مسؤول : نوروزی اجیرلو، رضا ؛ مؤلف : سلیمان پور، مسلم ؛ موحد، سید محمد رضا ؛
مجلة:جغرافیا و توسعه ناحیهای»تابستان 1402 - شماره 43 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 347 إلی 373 )
الکلمات المفتاحية:کارآفرینی اجتماعیزیست پذیری اقتصادیاقتصاد دایرهای
-
3.
كاتب مسؤول : باشکوه اجیرلو، محمد ؛ مؤلف : موحد، سید محمد رضا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»زمستان 1401 - شماره 20 التصنيف ب (Ministry of Science (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:بازنماییتصویر ذهنیمصرفکنندهبرندهای ایرانی
-
4.
كاتب مسؤول : عسگرنژاد نوری، باقر ؛ مؤلف : زارعی، قاسم ؛ پورقدیمی، سمیه ؛ موحد، سید محمد رضا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1401 - شماره 45 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 109 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:سبکهای رهبری نوظهوررفتار مشتریگرارضایت از مدیر فروشاعتماد به مدیر فروشعملکرد نیروی فروشکارکنانفروشسبک رهبریمدیراناعتمادرضایتسبک رهبری خدمتگزارسبک رهبری پدرسالارانهسازمان
-
5.
كاتب مسؤول : سیف اللهی، ناصر ؛ مؤلف : موحد، سید محمد رضا ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»بهار 1401 - شماره 55 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 158 إلی 178 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتمدیریت ارتباط با مشتریصنعت هتلداریدانش مشتریمشتریمشـتریارتبـاط بـا مشـتری