مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات رفتار مصرف کننده 1 |
مجلة پژوهشنامهی مدیریت اجرایی 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 2 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 2 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 2 |
-
1.
ارائه الگوی بازاریابی از طریق افراد تاثیرگذار درخرید و مصرف محصولات داخلی با رویکرد نظریه داده بنیاد
مؤلف : شاه بابایی، علی ؛ اخوان فر، امیر ؛ فتاحی، مجید ؛ كاتب مسؤول : سعیدی، پرویز ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1401، دوره نهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 113 إلی 133 )
الکلمات المفتاحية:رسانه اجتماعیبازاریابی دیجیتالبازاریابی تاثیرگذارتاثیرگذاررسانه اجتماعیمحصول داخلیپژوهشمدیرتأثیرمصاحبهمصرفکنندگان
-
2.
مؤلف : شاه بابایی، علی ؛ اخوان فر، امیر ؛ كاتب مسؤول : سعیدی، پرویز ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»بهار و تابستان 1400، سال سیزدهم - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 83 إلی 96 )