مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 2 |
مجلة پژوهش های علوم شناختی و رفتاری 1 |
مجلة بررسی های بازرگانی 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 3 |
علوم تربیتی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 4 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 4 |
-
1.
تأثیر قصد خرید و پیشایندهای آن بر اخبار جعلی با تعدیلگری اعتماد برند: رویکرد زنجیرۀ یادگیری اجتماعی
مؤلف : دوالی، محمد مهدی ؛ معصوم زاده جوزدانی، رسول ؛ رسولی، نسرین ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1402 - شماره 49 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 143 إلی 167 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریداعتماد برند اخبار جعلیگشودگی دربرابر به تغییر
-
2.
كاتب مسؤول : دوالی، محمدمهدی ؛ مؤلف : معصومزاده جوزدانی، رسول ؛ رسولی، نسرین ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1401 - شماره 45 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 217 إلی 238 )
الکلمات المفتاحية:نفرت از برندمحبت به برنداضطراب برندعقده از برنداضطرابعقدهنفرتمحبتمصرفکنندگانپژوهشاحساساتمدلرفتارهایهمکاران
-
3.
كاتب مسؤول : دوالی، محمد مهدی ؛ مؤلف : حقدوست، سمیه ؛ معصوم زاده جوزدانی، رسول ؛
مجلة:پژوهش های علوم شناختی و رفتاری»بهار و تابستان 1401 - شماره 22 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 67 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:رضایت شغلیاستقلال شغلیدورکاریهمهگیری کروناتعارض کارـخانواده
-
4.
مؤلف : دوالی، محمد مهدی ؛ كاتب مسؤول : معصوم زاده جوزدانی، رسول ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1400- شماره 109 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 25 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:اندازه گیری عملکرد بندرشرکت های حمل ونقل بین المللیانتخاب بندرتصمیم گیری چند معیارهفرایند تحلیل سلسله مراتبی(AHP)