الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 7 |
علوم اجتماعی 1 |
میان رشته ای 1 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 1 |
تاریخ 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 11 |
-
1.
تأثیر قصد خرید و پیشایندهای آن بر اخبار جعلی با تعدیلگری اعتماد برند: رویکرد زنجیرۀ یادگیری اجتماعی
مؤلف : دوالی، محمد مهدی ؛ معصوم زاده جوزدانی، رسول ؛ رسولی، نسرین ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1402 - شماره 49 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 143 إلی 167 )
الکلمات المفتاحية: اخبار جعلیگشودگی دربرابر به تغییرقصد خریداعتماد برند
-
2.
كاتب مسؤول : فانی، مجید ؛ مؤلف : غمخواری، سیده معصومه ؛ رسولی، نسرین ؛ ترابی، محمدامین ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1402، دوره دهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 1 إلی 25 )
الکلمات المفتاحية:نفرت از برنداجتناب از برندتجربه منفی مشتریمقابله با برندمشتریرستوراننفرتمصرفکنندهاجتنابمقابلهمشتریانپژوهشمدیران
-
3.
كاتب مسؤول : دوالی، محمد مهدی ؛ مؤلف : نقدزاده، امیرسینا ؛ رسولی، نسرین ؛
مجلة:علوم و فنون مدیریت اطلاعات»بهار 1402 - شماره 30 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 141 إلی 170 )
الکلمات المفتاحية:هوشمندسازیتحلیل دادهبنیادهوشمندسازی سازمانشرکت فومن شیمی
-
4.
مؤلف : رسولی، نسرین ؛ ذابح غازانی، مهناز ؛ قدرت، سمیه ؛ كاتب مسؤول : فرجام، سعید ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1401 - شماره 47 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 133 إلی 150 )
الکلمات المفتاحية:نقض قرارداد روانیخیانت درکشدهمیل به انتقاممیل به اجتنابهتلمشتریخیانتمشتریانهتلها
-
5.
مؤلف : رسولی، نسرین ؛ سیدی، الهه ؛ كاتب مسؤول : دوالی، محمد مهدی ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1401 - شماره 31 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 221 إلی 254 )
الکلمات المفتاحية:فاصله اجتماعیکووید19شدت استفاده از شبکه اجتماعیتمایل به خرید الکترونیکیشــبکه هــای اجتمــاعیشـبکه هـای اجتمـاعیسـایت هـای شـبکه هـای اجتمـاعیهـااجتماعیســایت هــای شــبکه هــای اجتمــاعیبـهبــه
-
6.
كاتب مسؤول : دوالی، محمدمهدی ؛ مؤلف : معصومزاده جوزدانی، رسول ؛ رسولی، نسرین ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1401 - شماره 45 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 217 إلی 238 )
الکلمات المفتاحية:محبت به برنداضطراب برندعقده از برندنفرت از برنداضطرابعقدهنفرتمحبتمصرفکنندگانپژوهشاحساساتمدلرفتارهایهمکاران
-
7.
كاتب مسؤول : ترابی، محمدامین ؛ مؤلف : قربانی، علی ؛ میرحاجیانمقدم، رامونا ؛ غمخواری، سیده معصومه ؛ رسولی، نسرین ؛
مجلة:مطالعات راهبردی در صنعت نفت و انرژی»بهار 1401 - شماره 52 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 135 إلی 154 )
الکلمات المفتاحية:طراحی مدلتحول سازمانیدادهبنیادنوسازی استراتژیکتراشکاری سازمانی
-
8.
كاتب مسؤول : ترابی، محمدامین ؛ مؤلف : ممیز، آیت الله ؛ رسولی، نسرین ؛
مجلة:مطالعات فرهنگی پلیس»بهار 1400 - شماره 28 (9 صفحة - من 26 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:اخلاق اسلامیسرمایه معنوینظام سلامت اداریفرماندهی انتظامی همدان
-
9.
مؤلف : ترابی، محمدامین ؛ غمخواری، سیده معصومه ؛ ملایی، الهه ؛ رسولی، نسرین ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 1 إلی 14 )
الکلمات المفتاحية:پویایی بازارعملکرد شرکتقابلیت حسگری بازارنوگرایی سازمانی
-
10.
مؤلف : رسولی، نسرین ؛ ملاحسینی اردکانی، محمدرضا ؛
مجلة:مطالعات علوم کاربردی در مهندسی»بهار 1398، دوره پنجم - شماره 1 (12 صفحة - من 10 إلی 21 )
الکلمات المفتاحية:هوش تجاریکلان دادههاسرویس تجزیه و تحلیل کلان دادهها