کلمة المفتاح باورهای معرفت شناختی / (84 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
41.
مؤلف : عباسیان، فرحزاد ؛ کدیور، پروین ؛ صرامی فروشانی، غلامرضا ؛
مجلة:تفکر و کودک»پاییز و زمستان 1396، سال هشتم - شماره 2 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 87 إلی 103 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفتتحصیلیباورهای معرفتشناختیباورهای هوشی افزایشیباورهای هوشی ذاتیباورهای ضمنی هوش
-
42.
كاتب مسؤول : سپهریان آذر، فیروزه ؛ مؤلف : مقدم، زینب ؛
مجلة:پژوهش های آموزش و یادگیری»پاییز و زمستان 1396 - شماره 26 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 55 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:دانش فراشناختیمهارت فراشناختیباورهای معرفت شناختیراهبردهای یادگیری خودتنظیم
-
43.
مؤلف : عابدی، صمد ؛ سعیدی پور، بهمن ؛ فرج اللهی، مهران ؛ صیف، محمد حسن ؛
مجلة:رهیافتی نو در مدیریت آموزشی»پاییز 1396 - شماره 31 التصنيف A+ (Azad University/ISC (28 صفحة - من 211 إلی 238 )
الکلمات المفتاحية:اهداف پیشرفتخودکارآمدی تحصیلیراهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختیدانشجویان دانشگاه پیام نورباورهای معرفت شناختی
-
44.
مؤلف : حسینی منش، زهراالسادات ؛ امیدیان، مرتضی ؛ برزگر بفرویی، کاظم ؛
مجلة:اندیشه های نوین تربیتی»تابستان 1396، دوره سیزدهم - شماره 2 ISC (18 صفحة - من 53 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:اهداف پیشرفتدانشگاه یزدباورهای معرفت شناختیکیفیت تجارب یادگیریاهمال کاری تحصیلی
-
45.
مؤلف : سپهوند، اسفندیار ؛ شهنی ییلاق، منیجه ؛ عالی پور بیرگانی، سیروس ؛ بهروزی، ناصر ؛
مجلة:دست آوردهای روان شناختی»بهار و تابستان 1396، سال بیست و چهارم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 23 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:فراشناختویژگیهای شخصیتیباورهای معرفت شناختیگرایش به تفکرانتقادیالگوهای ارتباط خانوادگیشنودگرایش به تفکر انتقادیمدلدانش
-
46.
كاتب مسؤول : فرهادی نیا، حمزه ؛ مؤلف : رجبی، هومن ؛ آبختی، موسی ؛
مجلة:مهارت های روانشناسی تربیتی»زمستان 1395 - شماره 28 (16 صفحة - من 88 إلی 103 )
الکلمات المفتاحية:انگیزش پیشرفترویکردهای یادگیریباورهای معرفت شناختیپیشرفت درسی علوم
-
47.
مؤلف : سجادیه، نرگس ؛ آزادمنش، سعید ؛
مجلة:علوم تربیتی»بهار و تابستان 1395 - شماره 102 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 107 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:فلسفه تعلیم و تربیتکارکردهادانشجویان دانشگاه تهرانتحلیل مضمونرشته فلسفه تعلیم و تربیتدانشجویاندانشپژوهشباورهای معرفتشناختیمعلمهیجانی
-
48.
رابطه باورهای معرفت شناختی، هیجان های تحصیلی و خودکارآمدی با رویکردهای یادگیری سطحی و عمقی دانشجویان
مؤلف : رضایی، اکبر ؛
مجلة:راهبردهای شناختی در یادگیری»بهار و تابستان 1395 - شماره 6 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 59 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدیباورهای معرفتشناختیهیجانهای تحصیلیرویکردهای یادگیری سطحیرویکردهای یادگیری عمقیدانشجویاندانش
-
49.
مؤلف : آب روشن، حسن ؛ خرمائی، فرهاد ؛
مجلة:شخصیت و تفاوت های فردی»زمستان 1394 - شماره 10 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 9 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:ویژگیهای شخصیتینیاز به شناختباورهای معرفتشناختیدانشجویان.دانشرواننژندگراییپژوهشپرسشنامه
-
50.
مؤلف : برزگر بفرویی، کاظم ؛
مجلة:روانشناسی افراد استثنایی»زمستان 1394 - شماره 20 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 17 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:باورهای معرفت شناختیخودکارآمدی تدریسمعلّماندانش آموزان با نیاز ویژهمعلمان دانشآموزان با نیازهای ویژهکارآمدیدانش
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (29 مقالة)
- ب (14 مقالة)
- علمی-ترویجی (3 مقالة)
- الف (3 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- د (1 مقالة)