کلمة المفتاح دیدگاه مشتریان / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : دهقان، دکتر حسین ؛ مرادی، داود ؛
مجلة:پژوهش های جامعه شناختی»تابستان 1394، سال نهم - شماره 2 ISC (16 صفحة - من 81 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریبانک ملتعوامل انتخابدیدگاه مشتریان
-
2.
مؤلف : اسدی، بهروز ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دوازدهمین همایش ملی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (12 صفحة - من 1166 إلی 1177 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت محصولدیدگاه مشتریانروش کانو
-
3.
مؤلف : دانایی، حسن ؛ قنبر جامی، حمید ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت التصنيف ملی (11 صفحة - من 544 إلی 554 )
الکلمات المفتاحية:ارزش برنددیدگاه مشتریانبرند کوکاکولا
-
4.
مؤلف : دانایی، حسن ؛ قنبرجامی، حمید ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت التصنيف ملی (11 صفحة - من 555 إلی 565 )
الکلمات المفتاحية:ارزش برنددیدگاه مشتریانبرند کوکاکولا
-
5.
مؤلف : دانایی، حسن ؛ قنبر جامی، حمید ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت التصنيف ملی (11 صفحة - من 524 إلی 534 )
الکلمات المفتاحية:دیدگاه مشتریانبرند کوکاکولاارزو برند
-
6.
مؤلف : دانایی، حسن ؛ قنبرجامی، حمید ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت التصنيف ملی (11 صفحة - من 536 إلی 546 )
الکلمات المفتاحية:ارزش برنددیدگاه مشتریانبرند کوکاکولا