کلمة المفتاح کیفیت خدمات / (819 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : سلیمانی، افشین ؛
مؤتمر:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی»مجموعه مقالات نهمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی التصنيف ملی (12 صفحة - من 399 إلی 410 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریرسیدگی به شکایاتدسترسی به خدماتمدیریت رابطه با مشتریویژگی خدمات
-
2.
مؤلف : زراعتی، حسام ؛
مؤتمر:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی»مجموعه مقالات نهمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی التصنيف ملی (12 صفحة - من 907 إلی 918 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریارزش درک شدهﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﺪﻣﺎتﯾﺎدﮔﯿﺮی اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽرﺿﺎﯾﺖ ﮐﺎرﺑﺮ
-
3.
مؤلف : بابایی طهرانی، حامد ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات دهمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق التصنيف عالمي (9 صفحة - من 1 إلی 9 )
الکلمات المفتاحية:فرسودگی شغلیکیفیت خدماتهوش رقابتیانعطاف پذیری سازمانی
-
4.
مؤلف : ابراهیمی فیروزآباد، زهرا ؛ شاهواروقی فراهانی، حسن ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات دهمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق التصنيف عالمي (15 صفحة - من 1008 إلی 1022 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتعملکرد کسب و کاراستراتژی بازاریابینوآوری باز
-
5.
مؤلف : ثریای، سید مهدی ؛ زرهاشمی، قاسم ؛ اسکندری، محسن ؛ شادمان، محمد ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات دهمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق التصنيف عالمي (11 صفحة - من 1913 إلی 1923 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشکیفیت خدماتشهرداری مشهدامیدشغلی
-
6.
كاتب مسؤول : غفاری، محمد ؛ مؤلف : صابری، علی ؛ فریدونی، فاطمه ؛ فرمانی، مهدی ؛
مجلة:مدیریت استاندارد و کیفیت»بهار 1403 - شماره 51 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 46 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتمدارس فوتبالکیفیت ادراکشده
-
7.
مؤلف : متینی، وحید ؛ کریمی، هادی ؛
مجلة:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»بهار 1403 - شماره 1 (12 صفحة - من 137 إلی 148 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتمشارکت ذهنیمشارکت مشتریانمشارکت فیزیولوژیمشارکت روانی
-
8.
مؤلف : متینی، وحید ؛ کریمی، هادی ؛
مجلة:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»بهار 1403 - شماره 1 (11 صفحة - من 158 إلی 168 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتمشارکت ذهنیمشارکت مشتریانمشارکت فیزیولوژیمشارکت روانی
-
9.
مؤلف : متین، میثم ؛ شهیم پرمهر، ضیاالدین ؛ طالبی، خدیجه ؛ سلیمانی، مهدی ؛
مجلة:مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری»زمستان 1402، دوره نهم - شماره 4 (26 صفحة - من 24 إلی 49 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتAHPسروکوالکانواداره کل امور مالیاتی البرزمشتریرضایت مشتریخدماتکارکنانمشتریانمؤدیانارزیابی کیفیت خدمات
-
10.
كاتب مسؤول : تورجی زاده، محمد ؛ مؤلف : باقر صاد رنانی، مائده ؛ نظری، حامد ؛
مجلة:جامعه شناسی ارتباطات»زمستان 1402، دوره سوم - شماره 14 (20 صفحة - من 75 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتمساجدفعالیت مذهبیمشارکت نمازگزاراننماز
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (242 مقالة)
- ب (129 مقالة)
- علمی-ترویجی (35 مقالة)
- الف (20 مقالة)
- ج (14 مقالة)
- د (5 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (16 مقالة)
- مؤتمر ملی (14 مقالة)